خط تولید دستمال کاغذی

خط تولید دستمال کاغذی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری در ایران با کمترین هزینه ممکن باشد تا شما بتوانید با استفاده از آن از مزایا ویژه کارآفرینی نیز بهره ببرید.

راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی جامعه شاید راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی یک کار پرریسک تلقی شود. درحالیکه اگر به نیاز مصرف‌کننده توجه کنید و  خط تولید یکی از محصولات پرفروش را راه‌اندازی نمایید‌ می‌توانید یک شغل پردرآمد برای خود ایجاد کنید. دستمال کاغذی یکی محصولات پرمصرف در جامعه است و راه‌اندازی خط تولید آن می‌تواند یک تجارت پرسود باشد.

دستمال کاغذی یکی از محصولاتی است که در مکان های مختلف از جمله منزل، شرکت، رستوران، بیمارستان و غیره استفاده می‌شود و از این رو می‌توان با خط تولید دستمال دلسی آن سود خوبی کسب کرد.  

هزینه راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی

هزینه راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارند. خرید دستگاه‌های مورد نیاز، مواد اولیه باکیفیت، اجاره یا خرید مکان مناسب، اخذ مجوزهای لازم از مهمترین هزینه‌های راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی به شمار می‌روند.

هزینه راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی

توجه داشته باشید بیشترین سرمایه شما بابت خرید دستگاه و تجهیزات مورد نیاز صرف می‌شود. دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی با توجه به کارایی و کیفیت دارای قیمت‌های مختلفی هستند. پیشنهاد می‌کنیم جهت خرید انواع دستگاه و تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید دستمال کاغذی از متخصصان شویاسازان کمک بگیرید تا شما را در داشتن یک کسب و کار کم هزینه و پرسود راهنمایی کنند.

مطالعه بیشتر: خط تولید لیوان کاغذی

خط تولید اتوماتیک دستمال کاغذی

خط تولید دستمال کاغذی اتوماتیک شامل دستگاه‌های مختلف از جمله  دستگاه جعبه زن ، دستگاه برش دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی جعبه ای دستمال کاغذی و دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی می‌باشد‌. این دستگاه‌ها کاملا اتوماتیک هستند و دیگر نیازی به اپراتور نیست که همین موجب افزایش کارایی تولید و کاهش هزینه‌ها می‌گردد‌.

دستگاه تولید دستمال کاغذی جهت تا کردن دستمال کاغذی، برجسته سازی و شمارش خودکار ورق های دستمال کاغذی کاربرد دارد. هم چنین امکان اتصال آن با دستگاه برش بافت و دستگاه بسته بندی نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که انواع دستمال کاغذی با کارکرد و ویژگی‌های مختلف در بازار وجود دارد که جهت تولید آنها به ماشین آلات متفاوتی نیاز خواهید داشت که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه دستمال کاغذی رولی
  • دستگاه دستمال کاغذی جعبه‌ای
  • دستگاه دستمال حوله‌ای و دستمال توالت
  • دستگاه دستمال جیبی
  • دستگاه دستمال کاغذی سفره‌ای

شما می‌توانید با خرید تمام این دستگاه‌ها خط تولید انواع دستمال کاغذی ها را راه‌اندازی کنید و سهم بزرگی از بازار فروش را به خودتان اختصاص دهید و در عرض مدت زمان کوتاهی به سودآوری برسید.

دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی شما نیاز به یکسری دستگاه ها می باشد که تعدادی از آن ها به صورت زیر خواهد بود:

دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

  • دستگاه جعبه زن خط تولید دستمال کاغذی

دستگاه جعبه زن یکی از مهمترین دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی است که جهت  دنباله دار کردن دستمال کاغذی کاربرد دارد. هم چنین با این دستگاه امکان تولید دستمال کاغذی به صورت برجسته نیز وجود دارد.

  • دستگاه برش یا کاتر خط تولید دستمال کاغذی 

دستگاه برش یکی دیگر از دستگاه‌های مورد استفاده در خط تولید دستمال کاغذی است. این دستگاه با دو روش برش دوار و برش مستقیم دستمال کاغذی را برش میزند. استفاده از این دستگاه به خاطر کیفیت و دقت بالا موجب افزایش کیفیت خط تولید می‌شود.

  • دستگاه بسته بندی خط تولید دستمال کاغذی

دستگاه بسته بندی  در خط تولید اتوماتیک با بسته بندی، کناره دوزی و مهره و موم کردن دستمال کاغذی به کارایی بیشتر تولید کمک می‌کند. هم چنین این دستگاه برای انواع بسته‌بندی دستمال کاغذی مناسب است‌.

مطالعه بیشتر: خط تولید مایع دستشویی

مواد اولیه‌ خط تولید دستمال کاغذی

برای خط تولید دستمال کاغذی علاوه بر دستگاه و تجهیزات ویژه نیاز به مواد اولیه است. کاغذ تیشو مهم‌ترین ماده مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی می‌باشد‌. کاغذ تیشو به خاطر وزن سبکی که دارد موجب لطافت بیشتر دستمال کاغذی می‌شود. هم چنین کاغذ تیشو فاقد هرگونه مواد شیمیایی است که همین از بروز حساسیت در افراد جلوگیری می‌کند.

مواد اولیه‌ خط تولید دستمال کاغذی

تاریخچه خط تولید دستمال کاغذی

در سال 1924 برای اولین بار، نام تجاری  Kleenex  معرفی شد. تبلیغات اولیه کلینکس را به دپارتمان‌های آرایش هالیوود مرتبط می‌کرد و گاهی اوقات تأییدیه‌ای از ستاره‌های سینما (هلن هیز و ژان هارلو) را شامل می‌شد که از کلینکس برای پاک کردن آرایش تئاتر خود استفاده می‌کردند. در سال 1928، کارتن های دستمال کاغذی پاپ آپ معرفی شدند.

در سال 1929، دستمال کاغذی رنگی Kleenex  معرفی شد و یک سال بعد دستمال کاغذی چاپ گردید. در سال 1932 بسته های جیبی Kleenex  به بازار عرضه شدند.  در طول جنگ جهانی دوم، جیره بندی برای خط تولید محصولات کاغذی و تولید دستمال کاغذی محدود شد. با این حال، فناوری به کار رفته در کلینکس در باند و پانسمان‌های مزرعه‌ای که در طول تلاش‌های جنگی استفاده می‌شد، به کار رفت و به این شرکت رونق زیادی در تبلیغات داد. عرضه محصولات کاغذی در سال 1945 پس از پایان جنگ به حالت عادی بازگشت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *