خط تولید مایع سفید کننده و جرمگیر

خط تولید مایع سفید کننده می تواند یکی از کسب و کار های پر سود و درآمد باشد.مایع سفید کننده ها از جمله محصولات خط تولید محصولات شوینده خانگی می باشند که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند و ضمن سفید کنندگی لباس، جسم و سطح موجب رسوب زدایی و جرمگیری قوی آن ها می گردند.

شرکت شویا سازان متخصص راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده و جرمگیر محسوب می شود و تا کنون کسب و کار های زیادی را در این زمینه راه اندازی کرده است. خط تولید وعرضه این محصولات به صورت عمده انجام می گردد و به دلیل ضرورت در استفاده، برای فروش نیاز به تبلیغات و بازاریابی خاصی ندارد و به راحتی به فروش و مصرف می رسد.

راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده

راه اندازی خطوط تولید مایع سفید کننده نیاز به کسب اطلاعات و آگاهی در این زمینه دارد و از جمله مشاغل درآمد زا و سودده می باشد که بسیار کارآمد است. راه اندازی خطوط تولیدی نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد و می توانید با اندک سرمایه موفق به راه اندازی این کسب و کار شوید.

صفر تا صد راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده در شرکت شویاسازان با بهترین کیفیت انجام خواهد شد. ابتدا مشاوره های لازم برای داشتن یک خط تولید بصرفه و استاندارد به شما داده می شود و سپس تمامی تجهیزات و دستگاه های لازم را به کارگاه یا کارخانه شما اعزام خواهیم کرد تا در سریع ترین زمان ممکن خط تولید مایع سفید کننده شما راه اندازی شود. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده با کارشناسان ما در شویاسازان تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان مجموعه شویاسازان استفاده نمایید.

راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده

پیشنهاد می شود که مقاله پر سود ترین خط تولید در ایران را مطالعه نمایید.

هزینه خط تولید مایع سفید کننده و جرمگیر

هزینه خط تولید مایع سفید کننده به عوامل مختلفی از جمله فضای کارخانه، تعداد دستگاه ها، بودجه مدنظر تولید کننده، درجه کیفی دستگاه ها و غیره بستگی دارد. طبیعی است که هرچقدر بودجه شما برای راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده بیشتر باشد، تجهیزات و دستگاه های بهتر و بیشتری را می توانید داشته باشید. مشاوران شویاسازان یک بازه هزینه را برای شروع راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده مشخص می کند و این هزینه بر اساس خواسته های شما تغییر می یابد.

فضای لازم برای خط تولید مایع سفید کننده

فضای خط تولید مایع سفید کننده متناسب با شرایط شما متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که فضای خط تولید مایع سفید کننده باید کاملا پاکیزه و بهداشتی باشد زیرا در صورت نفوذ آلودگی به بخشی از مرحله تولید، کل محصول آلوده خواهد شد. پس اگر توانایی تمیز نگه داشتن فضای بزرگ دارید، می توانید یک کارخانه تولید مایع سفید کننده را راه اندازی کنید. پیشنهاد ما این است که حتی اگر بودجه زیادی ندارید، یک فضای نسبتا بزرگ را در اختیار بگیرید که در ادامه کار فضای لازم برای افزودن دستگاه را داشته باشید.

دستگاه خط تولید مایع سفید کننده

برای داشتن یک خط تولید استاندارد در زمینه تولید مایع سفید کننده نیاز به دستگاه های مختلفی دارید. برخی از دستگاه ها در خط تولید های گوناگون مانند خط تولید مایع دستشویی نیز کاربرد دارند و برخی از دستگاه ها مختص یک خط تولید خاص هستند. دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده عبارت اند از :

  • دستگاه آب دیونیزه خط تولید مایع سفید کننده

به طور کلی آب داری سختی و املاح معدنی می باشد و برای خط تولید مایع سفید کننده  باید سختی آب کاهش پیدا کند. این دستگاه با کاهش سختی آب مناسب برای بکارگیری در فرمولاسیون تولید کلیه مواد شوینده می باشد و وجود آن لازم و ضروری است. 

  • مخزن ذخیره خط تولید مایع سفید کننده

پس از کاهش سختی آب و دیونیزه ساختن آن توسط لوله ها وارد مخازن می شوند و ذخیره می گردند و آماده برای ارسال به مرحله میکس می شوند.

  • میکسر خط تولید مایع سفید کننده

در خط تولید مایع سفید کننده وجود میکسر و یکدست سازی محصول بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد به طوریکه مواد طبع فرمولاسیون داخل میکسر ریخته شده و میکس می شوند و تبدیل به محصول نهایی یکدست می شوند. محصول تولید شده دوباره به مخزن های ذخیره انتقال داده می شوند و آماده برای ریخته شدن در ظرف های مخصوص خود می باشند.

میکسر خط تولید مایع سفید کننده

  • دستگاه پرکن خط تولید مایع سفید کننده

مایع سفید کننده  دارای غلظت زیادی می باشند از این رو دستگاه پرکن دارای وکیوم می باشد. این دستگاه متناسب با نوع مواد  ، اندازه و میزان تولید آن انتخاب می شود و در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد.

  • دستگاه لیبل خط تولید مایع سفید کننده

این دستگاه عمل برچسب گذاری به روی محصول را انجام می دهد و در معرفی آن تاثیر بسیار بالایی دارد و کلیه مشخصات محصول به روی آن برچسب گذاری می گردد.

راه اندازی خطوط تولید مایع سفید کننده  امری بسیار اشتغال زا و کاربردی است و مورد توجه و استقبال شمار زیادی از کارفرمایان قرار دارد.

🟢 آیا می دانستید شویا سازان خدمات خط تولید لیوان کاغذی را نیز ارائه می دهد؟

مصارف مایع سفید کننده

همان طور که گفته شد این محصولات دارای کاربرد ها و مصارف گوناگونی می باشد و بسیار کاربردی است :

  • از اصلی ترین مصارف مایع سفید کننده ها می توان به پاک کنندگی عالی سطوح ، کف و … اشاره کرد. با از بین بردن عالی لک ، جرم و رسوب های سطحی موجب پاکسازی و افزایش جلای آن ها می شود و بسیار کاربردی می باشد.
  • سفید کننده ها با ایجاد یک لایه محافظتی از سطح محافظت می کند و مانع از بین رفتن و آسیب دیدگی آن ها می شوند و نقش محافظتی و حفظ کیفیت آن ها را دارند.
  • مناسب برای انواع کف با جنس های متفاوت و … می باشد و کاربرد های گسترده ای دارد.
  • مایع سفید کننده دارای انواع متفاوتی می باشند و از بین برنده کلیه آلودگی ، جرم ، رسوب و … هستند.
  • سفید کننده ها با فرمولاسیون تخصصی خود موجب پاکسازی عالی کلیه لک ،کثیفی ، تیرگی و … می شوند و هیچ آسیبی به لباس و پارچه وارد نمی کنند و مانع پوسیدگی و فرسودگی آن می شوند.
  • مکان هایی که به صورت عمومی مورد استفاده قرار میگرند نیاز به ضدعفونی شدن و پاکسازی حرفه ای و فوق بهداشتی دارند. (نظیر سرویس های بهداشتی و … )
  • از بین بردن زنگ زدگی و … توسط جرمگیر ها
  • پاکسازی کلیه سطوح به وسیله سفید کننده ها و جرمگیر ها انجام می گردد.
  • برای بازگشت جلا و کیفیت اولیه سطوح ، پارچه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

همان طور که گفته شد جرمگیر ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند و کاربرد گوناگونی دارند :

  • جرمگیر سنگ و سطوح سخت
  • جرمگیر کاشی و سرامیک
  • جرمگیر موزاییک
  • جرمگیر پارکت
  • جرمگیر سیمان

به شما پیشنهاد می کنیم: خط تولید مایع ظرفشویی

مشاوره خط تولید مایع سفید کننده

شرکت و مجوعه شویاسازان با مدیریت آقای شاهین خوشنویسان با تجربه بالا در زمینه راه اندازی انواع خطوط تولید شامل خط تولید محصولات شوینده صنعتی  و سایر موارد سعی به ارائه مشاوره تخصصی رایگان را دارد.

مشاوره خط تولید مایع سفید کننده شویاسازان

کارآفرینانی که سعی به راه اندازی یک کسب و کار با حداقل سرمایه و بالاترین سوددهی را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد خط تولید مایع سفید کننده با مشاوران ما در شرکت شویا سازان تماس بگیرند.

مزایای راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده در شویاسازان

شرکت شویاسازان برای راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده مزایایی را به مشتریان خودش ارائه می دهد. این مزایا عبارت اند از:

  • راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده در سراسر نقاط ایران
  • ارائه مشاوره رایگان برای راه اندازی خط تولید
  • استفاده از بهترین دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده
  • پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان از زمان عقد قرارداد تا پایان تعهدات مجموعه
  • ارائه خدمات پس از فروش از جمله آموزش رایگان کار با دستگاه های تولید مایع سفید کننده

همچنین این شرکت در زمینه خط تولید وایتکس نیز خدماتش را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

8 دیدگاه

    • جناب اسماعیلی مجموعه شویاسازان صفر تا صد خدمات خط تولید را به شما ارائه داده و بعد از آن هم در زمینه خدمات پس از فروش مانند آموزش استفاده از دستگاه ها نیز در کنار شما خواهد بود.

    • دوست عزیز شرکت شویاسازان سال های زیادی است که یکی از پیشگامان اصلی در صنعت راه اندازی خط تولید محسوب می شه و کسب و کار های زیادی به طور مستقیم با این شرکت کار می کنند. هیچ وساطتی هم وجود ندارد و شما با یک تماس می توانید با کارشناسان این مجموعه صحبت کنید.

  • کی میاد فقط خط تولید مایع سفید کننده راه بندازه آخه؟ خط تولید شوینده ها باید تکمیل باشه

    • درود خیلی از مشتریان ما با راه اندازی خط تولید مایع سفید کننده کم کم کسب و کار خودشون رو رونق دادند و مواردی مانند خط تولید مایع دستشویی، خط تولید مایع ظرفشویی و غیره رو به کار خودشون اضافه کردن. در ضمن شویاسازان خدماتش رو محدود به شوینده و بهداشتی نکرده؛ بلکه ما آماده راه اندازی انواع خط تولید از جمله خط تولید لیوان یکبار مصرف،خط تولید قهوه، خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی و غیره هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *