خط تولید دستمال دلسی

محصولات خط تولید دستمال دلسی یکی از پر مصرف ترین محصولات می باشد، به همین دلیل راه اندازی این نوع خط تولید با محصولات با کیفیت می تواند برای شما با سود و مزایای بسیار زیادی همراه باشد. برای آشنایی با فرآیند راه اندازی این نوع کسب و کار با ما همراه باشید.

راه اندازی خط تولید دستمال دلسی

یکی از کاربردی ترین دستمال های مورد استفاده افراد در منازل و مکان های عمومی، دستمال دلسی می باشد. این محصول از جنس سلولوزی است. کیفیت و مرغوب بودن مواد اولیه و همچنین دستگاه استفاده شده برای خط تولید دستمال دلسی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و شما می توانید با راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی اقدام به تولید دستمال توالت نمایید.

از ویژگی های مهمی که دستمال دلسی باید داشته باشد و ارتباط بسیار نزدیکی با دستگاه تولید کننده دارد، می توان به مواردی همچون  جذب رطوبت بالا و لطافت اشاره نمود. دستگاه خط تولید دستمال دلسی یکی از بهترین و پرکاربرد ترین دستگاه ها در این زمینه می باشد. که می توان از آن برای راه اندازی خط تولید دستمال دلسی استفاده کرد.


یکی از مهم ترین محصولات سلولزی مورد استفاده در منازل و ادارات حوله توالت و آشپزخانه می باشد. این محصول باید دارای ویژگی های مهمی مانند جذب رطوبت بالا و نرمی مناسب باشد و این ویژگی ها ارتباط مستقیمی با دستگاه تولید کننده دارد.

خط تولید دستمال دلسی شویا سازان قابلیت عملکرد تمام اتوماتیک در فرآیند تولید را دارد و در قالب فناوری کنترلر بین المللی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه یکی از کاربردی ترین خطوط تولید در صنعت سلولزی محسوب می شود و سرعت فرکانس آن قابل تنظیم و دارای ترمز الکترونیکی می باشد.

این دستگاه با سیستم کنترل PLC طراحی شده است. عملکرد کامل و سرعت تولید بالایی دارد. دستگاه خط تولید دستمال دلسی می تواند به طور خودکار هسته را تغییر دهد. دستگاه مجهز به هشدار خودکار برای نشان دادن پر شدن لوله اصلی است.

هنگامی که لوله اصلی وجود نداشته باشد، دستگاه به طور خودکار متوقف می شود. از این دستگاه برای برش رول های بلند به رول های کوچک استفاده می شود و برای مرحله بعدی که بسته بندی است آماده می شود. دستگاه تولید دستمال دلسی فقط به یک کارگر نیاز دارد. این خط تولید دارای مقررات مستقل است، به طوری که هر عملکرد می تواند عملیات مستقل را انجام دهد.

دستگاه خط تولید دستمال دلسی یکی از انواع دستگاه های صنعتی می باشد. وظیفه دستگاه دستمال دلسی تولید دستمال توالت می باشد. با تلفیق عملکرد چندین دستگاه مانند دستگاه سوراخ کن، دستگاه رول و دستگاه برش توانسته است تعداد دستگاه های مورد استفاده در خط تولید را کاهش داده و هزینه های جاری کارگاه را کاهش دهد. شما می توانید به جای خرید دستگاه برش دستمال کاغذی فقط دستگاه دلسی را خریداری کنید که تمامی وظایف این دو دستگاه را انجام می دهد.

دستگاه تولید دستمال دلسی در دو مدل دو رول و نقطه به نقطه تولید می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه به مقایسه دقیق این دو مدل دستگاه می پردازیم.

هزینه راه اندازی خط تولید دستمال دلسی

همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه خط تولید دستمال دلسی مجموعه ای کامل از چندین دستگاه است تا هزینه های اولیه خط تولید را به حداقل برساند. زیرا با خرید دستگاه دستمال دلسی (توالت) دیگر لازم نیست دستگاه های پرفراژ، دستگاه رول و دستگاه برش را به صورت جداگانه تهیه یا خریداری نمایید.

هزینه راه اندازی خط تولید دستمال دلسی

کاغذ تیشو از جمله مواد اولیه لازم و ضروری جهت تولید دستمال توالت می باشد. از این کاغذ جهت تولید دستمال آشپزخانه و دستمال های بهداشتی استفاده می شود. به همین علت به مقدار زیاد و انبوهی در کشور تولید می گردد، بنابراین تهیه این کاغذ کار راحت و مقرون به صرفه ای می باشد. حال اگر محیط شما کوچک باشد و دستگاه دو رول را انتخاب نمایید هزینه های شما بسیار کاهش می یابد.

مطالعه بیشتر: خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی

مواد اولیه  خط تولید دستمال دلسی

خط تولید دستمال دلسی در کشور به دلیل کاربردهای فراوان به یک فعالیت بسیار سودآور تبدیل می شود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه می توانید با شماره 021284228 تماس بگیرید.

دستگاه خط تولید دستمال دلسی

از این دستگاه برای تولید دستمال توالت رولی استفاده می گردد. کاربردهای مختلفی در این دستگاه تعبیه شده تا بتواند تعداد دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید دستمال توالت را کاهش دهد. این دستگاه ادغام شده دستگاه های پرفراژ، رول و برش در کنار هم می باشد. این دستگاه در دو مدل موجود می باشد:

دستگاه خط تولید دستمال دلسی

  • دستگاه دو رول یا معمولی
  • دستگاه پوینت تو پوینت یا پیشرفته

به طور کلی این دستگاه پیشرفته و اتوماتیک است و سرعت تولید را افزایش می دهد. تعداد، پرفراژ و ابعاد دستمال توالت توسط اپراتور در دستگاه اعمال می گردد.

مطالعه بیشتر: خط تولید لیوان یکبار مصرف

فضای مورد نیاز خط تولید دستمال دلسی

اگر در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود به فکر خرید دستگاه خط تولید  دستمال دلسی هستید، داشتن یک فضای کوچک نیز برای شما کافی می باشد زیرا این دستگاه مجموعه ای دستگاه های مورد نیاز شما در ابتدای کار برای راه اندازی خط تولید را شامل می شود. اما اگر به فکر رونق و شروع شغل خود در سطح وسیع می باشید، بهتر است یک محیط بزرگ را با متراژ حداقل 200 متر مد نظر قرار دهید.

شما می توانید در این مرحله برای پیشبرد سریع تر کارها، با کارشناسان ما در بهداشت ایران تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید. این نکته لازم به ذکر است که هر چه فضای شما بیشتر و بزرگ تر باشد، تولید بیشتری خواهید داشت.

به صورت کلی برای تولید محصولات بهداشتی مانند دستمال توالت، فضای تولید باید کاملاً بهداشتی بوده و کف و دیوار از جنس سنگ یا سرامیک قابل شستشو باشد. متراژ فضای مورد نیاز هم براساس نوع و ظرفیت خط تولید متغیر می باشد. کوچک‌ترین دستگاه لازم برای شروع خط تولید حداکثر ۱۰ متر فضا لازم دارد و یک فضای کارگاهی کوچک کافی است.

درآمد خط تولید دستمال دلسی

با توجه به مسئله ذکر شده در خصوص دستگاه خط تولید دستمال دلسی (توالت) که پکیجی از چند دستگاه است، بنابراین احتمالا هزینه اولیه راه اندازی خط تولید کاهش می یابد. اگر تولیدکنندگان سطح کیفیت محصول را حفظ کنند و محصولی را به بازار ارائه دهند که مورد رضایت مصرف کنندگان واقع شود، می توان گفت که سرمایه اولیه به راحتی در اختیار تولید کننده قرار می گیرد.

درآمد خط تولید دستمال دلسی

از سمت دیگر میزان تقاضا برای دستمال توالت بالا است و اگر کیفیت آن نیز بالا باشد، میزان درخواست و تقاضا نیز افزایش یافته و تولید کنندگان به سود خوبی دست می یابند. علاوه بر موارد ذکر شده نحوه فروش و قیمت محصولات نیز یک عامل تعیین کننده می باشد.

همچنین مشاوران شویا سازان به شمایی که قصد کارآفرینی را دارید خط تولید لیوان دوجداره به عنوان یک خط تولید پر سود و پر درآمد به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

مشاوره خط تولید دستمال دلسی شویاسازان

همانطور که در بالا ذکر شد، دستمال توالت یکی از پر مصرف ترین لوازم بهداشتی سلولزی در دسته دستمال کاغذی است که به دلیل تقاضای زیاد، به مقدار بالا و انبوهی توسط تولیدکنندگان مختلف، به بازار عرضه می گردد، بنابراین می تواند یک فعالیت اقتصادی خوب و پر درآمد محسوب گردد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن که به نوعی وابسته به دستگاه تولید کننده می باشد، متفاوت است.

علاوه بر خط تولید دستمال دلسی در شرایط حاضر خط تولید لیوان کاغذی نیز می تواند با توجه به ازدیاد مصرف توسط افراد جامعه گزینه مناسبی برای سرمای گذاری نیز باشد.

دستگاه ها بر اساس اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودنشان و همچنین کاربرد، قیمت های مختلفی نیز دارند. جهت راه اندازی خط تولید دستمال دلسی نیازمند اطلاعات جامع و کافی در مورد تمامی موارد ذکر شده هستید از جمله: میزان فضای کافی، هزینه اولیه، قیمت دستگاه دلسی و سایر دستگاه ها و غیره. بنابراین می توانید برای دریافت اطلاعات کافی و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان بهداشت ایران تماس بگیرد.

شماره تماس: 021284228


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *