شرکت شوینده هپی هوم با بهترین کیفیت و مواد اولیه که مشغول به فعالیت می باشد و قابل رقابت با برندهای مطرح است . در ادامه این مقاله به محصولات هپی هوم می پردازیم .

 

شوینده هپی هوم

دسترسی به محصولات هپی هوم در فروشگاه ها زیاد می باشد زیرا می توان گفت به دلیل نمایندگی های بالایی که هپی هوم در سراسر کشور دارد، کم ترین فروشگاهی پیش می آید که محصولات این برند خوش نام را نداشته باشد و مردم زیادی محصولات این برند را خریداری می کنند به همین دلیل این برند جرء پنج برند پرطرفدار در این صنعت می باشد.

از محصولات پرطرفدار این برند مایع های سفید کننده آن می باشد که از غلظت بالایی برخوردار است. در این محصول از محلول هیپوکلریت سدیم و و برخی مواد پایدار کننده استفاده شده است که سخت ترین لکه ها را از روی لباس های سفید رنگ می برد و باعث رضایت خاطر مصرف کنندگان شده است.

زمانی که در مورد یک شوینده صحبت به میان می آید منظور محلولی است تا بتواند آلودگی ها را با هر ماهیت فیزیکی و شیمیایی از روی سطوح مختلف برطرف کند. در منابع مختلف نامی از انواع محلول های پاک کننده و تمیز کننده مشاهده می کنید. برخی برای سطوح خاص نظیر سطوح فلزی یا چوبی طراحی شده اند و برخی دیگر به صورت همه جانبه قابلیت تمیز کردن تمام سطوح را دارند.

 

دستمال کاغذی هپی هوم

برای جلوگیری از پخش ویروس ها نیز دستمال کاغذی گزینه ای عالی می باشد؛ چرا که با هر بار مصرف آن، دستمال کاغذی دور انداخته می شود و همین ویژگی یک بار مصرف بودن دستمال کاغذی از انتقال و پراکنده شدن بیماری و میکروب از محیط زندگی بسیار مؤثر است.

دستمال کاغذی در شکل های گوناگون امروزه در بازار تولید و عرضه می شود. اما به این معنا نیست که تمام دستمال کاغذی ها مرغوب و با کیفیت هستند و شما می توانید از تمامی برندها استفاده کنید . یکی از پر فروش ترین محصولات این برند پر طرفدار دستمال کاغذی های آن می باشد زیرا فاقد پرز ، سوراخ و الیاف می باشد.

برای شما هم پیش آمده است که از دستمال کاغذی های بی کیفیتی استفاده کرده اید که وقتی دست خودتان را با آن خشک می کنید پرز، پرز می شود و به دستانتان می چسبد.

این شرکت با استفاده از بهترین و بروز ترین تکنولوژی دنیا و بهترین کیفیت دستمال کاغذی را در خط تولید دستمال کاغذی برای شما تولید می کند که چنین مشکلی را تجربه نکنید و دستمال کاغذی های خود را در بسته های زیبا و با کیفیت بالا روانه بازار می کند.

 

مایع ظرفشویی هپی هوم

مایع ظرفشویی باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. به خاطر کاربرد مخلوطی از سورفکتانت های آنیونیک، نانیونیک و آمفوتریک در فرمول شیمیایی مایع ظرفشویی چربی ها و چرک ها سریع و کامل از روی سطوح پاک می شوند.

دومین محصول پرطرفدار هپی هوم مابع ظرفشویی آن می باشد و به دلیل داشتن آنزیم، سفیدکننده و مواد شستشو دهنده مقارن و به کارگیری برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا از چربی زدایی بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل کاربران زیادی این محصول را خریداری می کنند و از آن رضایت دارند.

برای خرید محصولات هپی هوم بدانید که مایع ظرفشویی باید pH خنثی داشته باشد و باعث سوزش پوست دست نشود. pH مایع ظرفشویی خنثی می باشد و به خاطر وجود سورفکتانت آمفوتریک، باعث کاهش حساسیت پوستی می شود و همین باعث پر قروش شدن محصول خواهد شد.

مدیر عامل این شرکت تصمیم دارد با راه اندازی فاز جدید و صادرات محصولات خود را به کشور های خارجی مانند: ترکیه، ارمنستان، عراق، آذربایجان و… این نیرو را افزایش دهد. و این 500 نمایندگی را که در حال حاضر در استان های ایران فعالیت می کنند را طی دو سال آینده به 1500 نمایندگی تبدیل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *