شاهین خوشنویسان کیست؟

قطعا تا به حال اسم شرکت شویا‌سازان را شنیده‌اید که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان ایرانی است و در زمینه تولید محصولات متنوع سرآمد است. شاهین خوشنویسان که از بهترین و برترین کارآفرینان ایرانی است، بنیانگذار این شرکت بزرگ می‌باشد. همچنین شرکت شویاسازان طبرستان که بنام برند گلک فعالیت می‌کرد توسط آقای خوشنویسان افتتاح شده است. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت بزرگ ارائه خواهیم داد.

بیوگرافی شاهین خوشنویسان

آقای شاهین خوشنویسان در تهران متولد شده است و دارای مدرک کارشناس ارشد بازرگانی است و هم‌ اکنون مشغول به تحصیل در مقطع دکتری می‌باشد. ایشان با ادامه راه پدر بزرگوارشان، برند گلک را به سطح بالایی رساند و در سال ۱۳۹۶ توانست این برند را به برند هپی هوم تغییر دهد. پس از راه‌اندازی برند هپی هوم، به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی، خط تولید این برند در نقاط متفاوتی از کشور افتتاح شد.

نکته قابل توجه این است که ایشان در مدت زمان کمی به موفقیت بزرگی دست یافته‌اند، به این صورت که طی دو سال، موفق به احداث ۵۰۰ نمایندگی در شهرهای مختلف ایران گشته‌اند. به موجب این عمل، هزاران نفر استخدام شده و صاحب کار و درآمد هستند. از عواملی که باعث شده است آقای خوشنویسان رقبای بزرگی پیدا کند، این است که موفق به راه‌اندازی خط تولید در مناطق محروم گشته و باعث ایجاد اشتغال برای هزاران نفر شده است. بطوری که هپی هوم به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی تبدیل و دارای ۱۵۰۰ نماینده در اقصی نقاط کشور است. رضایت مشتری از عوامل مهم معروفیت این برند معتبر است و همه افرادی که قصد دارند در این راه قدم بگذارند باید بدانند که بدون رضایت مشتری، بازار فروش معنایی ندارد.

بیوگرافی شاهین خوشنویسانهمچنین علاوه بر بازار‌های فروش داخلی، محصولات این شرکت به کشور‌های خارجی نیز صادر می‌شوند. کشورهایی چون ژاپن، عراق، ترکیه و اندونزی. صادرات یک امتیاز بزرگ برای تولید کننده محسوب می‌شود؛ زیرا می‌تواند کالا و محصول تولیدی خود را در سراسر جهان به عرضه گذارد و باعث شود با برندهای غول پیکر دنیا به رقابت بپردازد.

افتخارات آقای خوشنویسان

آقای شاهین خوشنویسان موفق به کسب افتخارات بزرگی شده‌اند. ایشان با سن کم خود توانسته است دستاوردهای بزرگی کسب کند که به اختصار به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  1. یکی از این دستاوردها، دریافت لقب برترین کارآفرین ایرانی در سه سال متوالی، در سال‌های ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.
  2. از طریق رییس اصناف موفق به دریافت لوح تقدیر شده است.
  3. به عنوان فرد برتر در چهارمین کنفرانس علمی که برای سیستم‌های نوین کارآفرین، برگزار شده بود، انتخاب شد.
  4. داشتن محبوبیت بین مصرف کنندگان محصولات تولیدی خویش.
  5. در مدت زمان کمی توانست به یکی از صادر کنندگان بزرگ و برتر در این زمینه تبدیل شود.
  6. ایجاد و فعالیت در زمینه خط تولید لیوان یکبار مصرف.

افتخارات آقای خوشنویسانهمچنین احداث شرکت شویاسازان توسط آقای خوشنویسان تنها تولید محصول نیست، بلکه ایشان در زمینه‌هایی مختلفی نیز مشغول به کار هستند. به عنوان مثال به افراد علاقمند به صنعت تولید ، مشاوره ارائه می‌دهد و برای کسانی که با حداقل بودجه قصد شروع کارآفرینی دارند کمک می‌کند تا خط تولیدی خود را راه‌اندازی کنند.

این شرکت تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده است و بصورت کاملا قانونی مشغول به فعالیت است. افراد پس از گرفتن راهنمایی‌های لازم می‌توانند به عنوان نماینده این شرکت فعالیت کنند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این شرکت بعد از وارسی و نیاز افراد جامعه انتخاب می‌شوند.

آقای خوشنویسان با توجه به تجربه‌های خود در شهرها و استان‌های کشور کارگاه ها و واحدهای تولیدی راه اندازه کرده است که هدف از این کار رساندن بیکاری به کمترین مقدار ممکن است. با این کسب‌ و کار بسیاری از جوانان کشور در مجموعه‌های شویاسازان مشغول به کار هستند و کسب درآمد می‌کنند.

قطعا در هر خط تولیدی، هدف  اصلی هر تولید کننده‌ای ارائه محصولات باکیفیت و رفع نیازهای مصرف کننده است، زیرا اگر مثلا تولید کننده‌ای فقط به فکر سرمایه باشد از نیاهای اساسی جامعه غافل می‌ماند و همین امر سبب کاهش کیفیت و از دست دادن مشتریان وفادار می‌شود.

 سخن پایانی

برای کسانی که قصد شروع تولیدکنندگی را دارند، داشتن اطلاع از بیوگرافی و قراردادن الگوهای بزرگ برای خودشان، بزرگترین کمک برایشان محسوب می‌شود. کسانی مانند آقای شاهین خوشنویسان با داشتن اطلاعات ارزشمند در این مسیر، از دارایی‌های کشور تلقی می‌گردد و می‌تواند کمک کننده راه شما باشد. به امید روزی که همه جوانان کشور ما بتوانند با بکارگیری عقل و اراده، صاحب خط تولید و سرمایه شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *