خط تولید کیسه زباله

خط تولید کیسه زبانه شامل دستگاه های مختلف مانند دستگاه دوخت، پرفراژ و پمپ هوا می شود که با همکاری یکدیگر می توانند انواع کیسه زباله را تولید کنند.

تولید و ایجاد زباله یک امر طبیعی و بسیار اجتناب ناپذیر می باشد. جمع آوری زباله و ایجاد خط تولید کیسه زباله برای حفظ و ایجاد بهداشت فردی و محیطی امری ضروری و حائز اهمیت می باشد. با افزایش جمعیت و … تولید زباله و ضایعات به طور قابل توجهی افزایش یافته و با افزایش جمعیت رابطه ای مستقیم دارد، این امر ضرورت تولید کیسه های زباله را به درستی اثبات می کند.

کیسه های زباله قابل ساخت در انواع مختلفی می باشند و دارای ضخامت های متفاوتی نیز هستند و تنوع بالایی دارند. بسیاری از کیسه های زباله به صورت دسته دار ، بدون دسته و … ساخته می شوند و دارای تفاوت و انواع مختلفی می باشند.

راه اندازی خط تولید کیسه زباله

راه اندازی خط تولید کیسه زباله فرآیند و مسیر خاص خود را دارد که این مسیر به شرح زیر است:

  • در ابتدا و اولین مرحله پلی اتیلن داخل قیف دستگاه ریخته می شود.
  • در این مرحله گرانول های پلی اتیلن داخل دستگاه اکسترود ، حرارت می بینند و ذوب می شوند.
  • موادی که در مرحله قبل ذوب شدند ، در این مرحله از قالب عبور می کنند و حین عبور از قالب ، پمپ هوا فشار بسیار بالایی ایجاد می کند و کیسه ها به صورت بالنی شکل می گیرند و به هم نمی چسبند.
  • در این مرحله کیسه های باد شده خنک می شوند و توسط غلتک به لوله با ضخامت خیلی کم تبدیل می گردد که به آن به اصطلاح فیلم می گویند.
  • سپس عملیات برش و دوخت انجام می شود و پس از بسته بندی محصول نهایی و آماده فروش می گردد.

راه اندازی خط تولید کیسه زباله🟢 با خط تولید مایع دستشویی آشنا شوید.

هزینه خط تولید کیسه زباله

هزینه راه اندازی خط تولید کیسه زباله بستگی به بودجه مدنظر شما دارد؛ طبیعتا هرچقدر بودجه شما بیشتر باشد، خط تولید گسترده تر و با تعداد دستگاه بیشتر خواهید داشت. برای راه اندازی خط تولید کیسه زباله نیاز به سرمایه بسیار زیاد و هنگفتی نمی باشد و شما می توانید با حداقل سرمایه ممکن خط تولید شخصی خود را راه اندازی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه راه اندازی خط تولید کیسه زباله با مشاوران ما در شویا سازان تماس بگیرید. همچنین اگر از لحاظ مالی مشکلی وجود نداشته باشد شما می توانید با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه خط تولید کیسه زباله از خدمات و مزایا خط تولید کیسه فریزر در یک کارگاه تولیدی بهره ببرید؛ بنابراین هم امکان گسترش خدمات است و هم امکان گسترش کارگاه.

درامد خط تولید کیسه زباله چقدر است؟

درآمد حاصل از خط تولید کیسه زباله که یکی از پر سود ترین خط تولید در ایران به حساب می آید، به عوامل متعددی بستگی دارد. در زیر چندین عامل کلیدی را بررسی می کنیم که می‌توانند بر درآمد خط تولید کیسه زباله تأثیر بگذارند:

  • ظرفیت تولید: ظرفیت تولید خط تولید کیسه زباله، تعداد واحدهای تولید شده در یک بازه زمانی مشخص را تعیین می‌کند. با افزایش ظرفیت تولید، تعداد کیسه های زباله تولید شده افزایش می‌یابد و درآمد نیز ممکن است افزایش پیدا کند.
  • قیمت فروش: قیمت فروش کیسه های زباله به مشتریان نقش مهمی در تعیین درآمد دارد. اگر قیمت فروش مناسب تعیین شود و بازاریابی مناسب صورت گیرد، می توان درآمد را افزایش داد.
  • هزینه تولید: هزینه های مرتبط با تولید کیسه های زباله، شامل هزینه های مواد اولیه، نیروی کار، اجاره یا خرید وسایل تولید و سایر هزینه های مربوط به فرآیند تولید است. کاهش هزینه های تولید می‌تواند منجر به افزایش درآمد شود.
  •  بازار هدف: اندازه و خصوصیات بازار هدف نیز بر درآمد تأثیر می‌گذارد. اگر بازار هدف بزرگ و رو به رشد باشد و تقاضا برای کیسه های زباله بالا باشد، احتمالاً درآمد خوبی حاصل خواهید کرد.
  • نوع و کیفیت محصول: نوع و کیفیت کیسه های زباله نیز می‌تواند تأثیر گذار باشد. اگر محصول شما با کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بالایی تولید شود، مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد و این می‌تواند به افزایش درآمد کمک کند.

همچنین، عوامل دیگری مانند رقابت در صنعت، استراتژی بازاریابی، میزان هزینه‌های تبلیغات و نحوه توزیع محصول نیز می‌توانند بر درآمد خط تولید کیسه زباله تأثیر گذار باشند‌.

🟢 شویا سازان خط تولید قهوه را نیز به خدماتش اضافه کرد.

دستگاه خط تولید کیسه زباله

خط تولید کیسه  زباله از دستگاه ها و بخش های متفاوت و مختلفی تشکیل شده است و روند ساخت و تولید را تشکیل داده اند. برای راه اندازی خطوط تولید و همچنین تولید محصولات نیازمند دستگاه هایی هستیم که به صورت اصلی و یا فرعی مورد استفاده قرار می گیرند و روند ساخت و تولید محصول را پیش می برند. در ادامه به اختصار توضیح داده شده است :

دستگاه خط تولید کیسه زباله

  • دستگاه تولید نایلون در خط تولید کیسه زباله

اصلی ترین و مهم ترین دستگاه در تولید کیسه های زباله می باشد که دارای قالب های متفاوتی است و با توجه به محصول مورد نظر، قالب آن انتخاب می شود. مهم ترین دستگاه در خط تولید کیسه زباله ، دستگاه تولید نایلون می باشد که بسیار حیاتی است . در این مرحله بعد از ساخته شدن و شکل گرفتن نایلون ، به صورت رول جمع می شوند و برای ادامه روند ساخت به دستگاه های بعدی ارسال می شوند.

  • دستگاه دوخت کیسه زباله

در این مرحله دو لایه نایلون روی هم قرار می گیرد و توسط دو لبه داغ روی هم پرس می شوند و عمل دوخت نایلون انجام می گیرد. اندازه دستگاه با توجه به اندازه عرض مورد نظر نایلون قابل انتخاب و تفاوت می باشد. دستگاه های دوخت نوعی دستگاه حرارتی می باشند که با پرس سازی محصول عمل به اصطلاح دوخت را انجام می دهند.

پرس نایلون های زباله بسیار مهم و تاثیر گذار در جلب رضایت مشتریان می باشد از این رو کیفیت دستگاه مورد استفاده بسیار مهم و ضروری می باشد. پرس و دوخت مناسب کیسه های زباله از بروز مشکلاتی نظیر نشتی و … جلوگیری می کند و کاملا تاثیر گذار می باشد. نوع پرس و دوخت ستاره ای بسیار مناسب است و احتمال نشتی و پارگی محل دوخت کیسه را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

  • دستگاه پرفراژ کیسه زباله

کیسه های زباله تکی که رولی نیستند و به صورت تک تولید می شوند نیازی به دستگاه پرفراژ ندارند، این دستگاه فقط برای کیسه های رولی و لندنی کارآیی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. کیسه های رولی هنگام جداشدن ممکن است دچار پارگی و از بین رفتن بشوند، به همین دلیل پرفراژ می شوند و هر چه این عمل بهتر و با کیفیت تر انجام شود به همان اندازه مفید تر خواهد بود.

دستگاه های پرفراژ در دو نوع خودکار و نیمه خودکار وجود دارد که در نوع خودکار ایمنی و دقت بیشتری وجود دارد و نیازی به اپراتور و … نیست ولی در نوع نیمه خودکار به اپراتور نیازمند می باشد و سرعت عمل آن بسیار بالاتر از نوع خودکار می باشد.

  • پمپ هوا

پمپ هوا و یا کمپرسور دستگاهی برای ذخیره و فشرده سازی هوا می باشد. کمپرسور موجب جداسازی لایه های نایلون از هم می شود و حالت حبابی به آن ها می دهد. این دستگاه موجب ایجاد حالت بالنی نایلون های می شوند. ظرفیت و میزان انجام فعالیت در این دستگاه ها متناسب با میزان تولید و ساخت محصول دارد.

🟢 پیشنهاد می کنیم از صفحه خط تولید لیوان کاغذی هم دیدن نمایید.

خط تولید کیسه زباله چقدر فضا می خواهد؟

فضای مورد  نیاز برای راه اندازی خط تولید کیسه زباله به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اندازه و ظرفیت خط تولید، تجهیزات مورد نیاز، همچنین فضای مورد نیاز برای ذخیره مواد اولیه و محصولات تولید شده. در زیر چندین عامل مهم را بررسی می کنیم:

فضای مورد نیاز خط تولید کیسه زباله

۱. ظرفیت خط تولید: اندازه خط تولید باید به طور مطلوبی با حجم تقاضا و بازار هدف هماهنگ شود. بنابراین، بر اساس برآورد تقاضا و سطح تولید مورد نیاز، باید فضای مناسبی برای خط تولید در نظر گرفته شود.

۲. ماشین آلات و تجهیزات: نوع و تعداد تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید کیسه زباله می‌تواند فضای لازم را تحت تأثیر قرار دهد. این شامل ماشین آلات اصلی، دستگاه‌های فرعی مانند دستگاه‌های بسته بندی، برش و چاپ، سیستم‌های حمل و نقل مواد و تجهیزات جانبی دیگر است. برای نصب و عملکرد صحیح این تجهیزات، فضای کافی در نظر گرفته شده باید وجود داشته باشد.

۳. فضای انبار برای  مواد اولیه و محصولات: برای تولید کیسه های زباله، نیاز به ذخیره سازی مواد اولیه و همچنین ذخیره سازی محصولات تولید شده است. بنابراین، فضای کافی برای انبار داری و مدیریت مواد اولیه و محصولات نهایی باید در نظر گرفته شود. جریان فرآیند تولید: در نظر گرفتن جریان فرآیند تولید از زمان ورود مواد اولیه تا خروج محصول نهایی می‌تواند به شما کمک کند تا فضای لازم را برای انجام مراحل مختلف فرآیند تولید در نظر بگیرید. باید فضای کافی برای مواد اولیه، ذخیره سازی موقت، عملیات پردازش (مانند برش و چاپ) و همچنین بسته بندی و تحویل محصولات آماده در نظر گرفته شود.

۴. نیازهای اداری و امکانات جانبی: همچنین، نیازهای اداری و امکانات جانبی مانند دفتر، سالن کنترل کیفیت، امکانات بهداشتی و فضاهای استراحت و ناهارخوری، رختکن نیز باید در نظر گرفته شود.

🟢 خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی یکی از پر سود ترین خطوط تولید در ایران.

مواد اولیه خط تولید کیسه زباله

در صنایع پتروشیمی کشور مواد پلیمری ساخته و تولید می شوند، برای ساخت کیسه های زباله اصلی ترین ماده مورد نظر مواد پلیمری می باشند. پلیمر مورد نیاز برای ساخت کیسه های زباله ، پلی اتیلن می باشد. دارای انواع مختلفی نظیر سبک، سنگین ، خطی ، فیلی و … است که با توجه به میزان ضخامت مورد نظر برای کیسه های زباله مورد استفاده قرار می گیرد.

کیسه های زباله در تمامی مکان ها اعم از مسکونی ، تجاری ، صنعتی ، تفریحی ، آموزشی ، هتلی و … مورد استفاده قرار دارند و دارای طرفداران بسیاری می باشند. همان طور که گفته شد برای ساخت کیسه های زباله ابتدا نوع و مشخصات آن تعیین می گردد و سپس برای انتخاب پلمیر مناسب با فرمول آن اقدام می شود. کیسه های زباله قابل ساخت در تمامی رنگ ها می باشند.

مواد اولیه تولید کیسه زبالهبسته بندی خط تولید کیسه زباله

بعد از ساخته شدن و تولید ، کیسه های زباله آماده بسته بندی و فروش می باشند. بسته بندی کیسه های زباله معمولا به صورت دستی انجام می شود و توسط نیروی انسانی قابل انجام می باشد. بعد از بسته بندی آماده فروش و عرضه به بازار می باشند و نهایی سازی می شوند.

راه اندازی خط تولید کیسه زباله با هزینه کم قابل انجام می باشد و عملی درآمد زا و سودآور می باشد. راه اندازی خطوط تولید نیاز به کسب اطلاعات و آشنایی با تمامی دستگاه ها و … دارد. دریافت خدمات مشاوره امری بدیهی و ضروری می باشد و فرد را با تمامی جوانب آشنا و آگاه می سازد.

مشاوره خط تولید کیسه زباله شرکت شویا سازان

شرکت شویا سازان با توجه به سابقه درخشان و تجربه بالا خود در زمینه راه اندازی انواع خطوط تولید همچون خط تولید لیوان یکبار مصرف آماده ارائه مشاوره کاملا تخصصی و حرفه ای به شما عزیزان می باشد. جهت بهره مندی از مشاوره شویاسازان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خط تولید کیسه زباله به صورت کاملا رایگان با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *