خط تولید کافی میکس

از آنجایی که کافی میکس محبوبیت زیادی دارد، بسیاری از افراد به فکر راه‌ اندازی خط تولید کافی میکس می‌افتند. این روزها کافی میکس را در اغلب خانه‌ها، ادارات و شرکت‌ها می‌بینیم. انواع نوشیدنی‌ها جزء علایق بسیاری از افراد هستند. به خصوص نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و هم خانواده‌های آن که هم در فصول گرم و هم در فصول سرد می‌توان از آنها استفاده کرد. پیشینه قهوه در ایران بسیار طولانی است.

راه اندازی خط تولید کافی میکس

کافی میکس به دلیل اینکه یکی از نوشیدنی‌های محبوب در بین مردم است، خط تولید کافی میکس می‌تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. برای راه‌اندازی خط تولید کافی میکس به دو دستگاه نیاز است. یک دستگاه برای بسته‌بندی تک نفره که به صورت پودری ماردونی بوده و یک دستگاه ساشه تک نفره است. مراحل تولید کافی میکس به این گونه است که در مرحله اول دانه‌های قهوه همچون خط تولید نسکافه  توسط یک دستگاه پودر می‌کنند.

راه اندازی خط تولید کافی میکس

سپس در یک میکسر این پودر به دست آمده با سایر مواد مورد نیاز برای کافی میکس نظیر شکر، کافی میت و در برخی از اوقات وانیل ترکیب می‌شود. در مرحله بعد باید پودر کافی میکس بسته‌بندی شود. برای این کار نیاز به یک ظرف ضد رطوبت است. این کار برای این است که کافی میکس تا زمان مصرف خشک مانده و مرطوب نشود.

از دیگر نکاتی که برای بسته‌بندی کافی میکس باید رعایت شود این است که فضای بسته‌بندی آن باید حاوی اکسیژن کمی باشد. زیرا در صورت وجود اکسیژن زیاد، عطر و طعم آن از بین می‌رود. بسته‌بندی محصول را می‌توان یکی از مهمترین مراحل تولید آن دانست که باید به بهترین نحو انجام گیرد. زیرا اگر بسته‌بندی به صورت درست و اصولی انجام نشود، محصولی بی‌کیفیت، رطوبت زده، بدون عطر و طعم خوب و فاسد به بازار عرضه خواهد شد.

هزینه خط تولید کافی میکس

شما می توانید با حداقل سرمایه و هزینه نسبت به راه اندازی خط تولید کافی میکس خود اقدام نمایید و کسب درآمد کنید. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها همین امروز با کارشناسان فروش ما در بهداشت ایران تماس بگیرید. همچنین اگر برای سرمایه گذاری مشکل مالی نداشته باشید می توانید با تهیه چند دستگاه دیگر نسبت به راه اندازی خط تولید کاپوچینو در کنار خط تولید کافی میکس خود نیز اقدام نمایید.

مواد اولیه  خط تولید کافی میکس

برای تولید کافی میکس هر تولیدکننده بر مبنای سلیقه خود عمل می‌کند. در واقع ممکن است یک یا دو ماده را اضافه‌تر یا کمتر استفاده کنند. اما مهمترین نکته در تولید کافی میکس این است که هر ماده‌ای را که استفاده می‌کنیم باید کیفیت بالا و درجه یک باشد. برای تولید کافی میکس معمولا از پودر قهوه، کافی میت و شکر استفاده می‌شود. اما برخی از تولیدکنندگان ممکن است به آن مقداری وانیل نیز اضافه کنند. وانیل می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی در عطر کافی میکس داشته باشد. یا برخی دیگر از تولیدکنندگان پودر کاکائو نیز استفاده می‌کنند.

مواد اولیه خط تولید کافی میکس

بیشتر بخوانید: خط تولید لیوان یکبار مصرف

دستگاه خط تولید کافی میکس

کافی میکس معمولاً در خط تولید کافی میکس  به صورت مدادی بسته‌بندی می‌شود. مهمترین دستگاهی که در تولید کافی میکس مورد نیاز است دستگاه بسته‌بندی آن است. قبلا نیز گفتیم که این دستگاه معمولاً به صورت پودری و ماردونی بوده و یک سیستم PLC دارد. این سیستم مجهز به یک منوی ۴ زبانه است. یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه این است که چندان بزرگ نبوده و جابجایی آن راحت است. دستگاه بسته‌بندی می‌تواند در هر دقیقه چهل بسته کافی میکس را بسته‌بندی کند.

در این دستگاه از موتورهایی استفاده شده است که دارای دقت بالایی هستند. این دقت منجر می‌شود که تلورانس کمتر شده و لغزش‌ها نیز قطع شوند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، داشتن چشم الکترونیک است. این موضوع به تنظیم طول بسته کمک خواهد کرد. همچنین سیستمی برای تنظیم حرارت در این دستگاه وجود دارد. برای کشش لفاف و کنترل سرعت نیز سیستمی در این دستگاه تعبیه شده است. از این دستگاه می‌توان برای پودرهای مختلفی همچون نعنا، فلفل، نمک و … استفاده کرد.

در برخی موارد نیز ممکن است کافی میکس را به صورت قوطی بسته‌بندی کند. در این مواقع از دستگاه قوطی پرکن پودری استفاده می‌شود. این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و قوطی‌های مختلف پلاستیکی، فلزی و پیت با وزن بین ۲۰ تا ۹۰۰ گرم را می‌تواند پر کند. قیمت دستگاه‌های تولید کافی میکس متفاوت هستند. زیرا قیمت‌گذاری آنها بر اساس ظرفیت تولید و طول عمر آنها متفاوت است.

بنابراین قبل از خرید دستگاه باید به اندازه کافی اطلاعات به دست آورده و سپس خرید خود را با توجه به نیازهای خود انجام دهید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا برای تولید کافی میکس می‌توان در منزل نیز اقدام کرد یا خیر؟ از آنجایی که تولید کافی میکس جزء کارهایی است که نیاز به تخصص و حرفه خاصی ندارد، بسیاری از افراد می‌توانند خط تولید آن را در منزل راه‌اندازی کنند. کافی میکس و تمام نوشیدنی‌های خانواده قهوه از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها به شمار می‌روند.

با خرید یک دستگاه بسته‌بندی به راحتی می‌توان یک کارگاه کوچک تولید کافی میکس در منزل راه‌اندازی کرد. بسیاری از افراد می‌توانند با دستگاه بسته‌بندی تک نفره، بسته‌های کافی میکس را تولید کرده و به فروش برسانند. از دیگر دستگاه‌هایی که مورد نیاز است، دستگاه قهوه خشک کن بوده که برای درست کردن قهوه فوری به آن نیاز دارید. البته ممکن است شما ترجیح دهید قهوه فوری را خودتان به صورت آماده تهیه کنید. اما برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند این قسمت کار را نیز، خود به عهده بگیرند. بنابراین وجود یک دستگاه قهوه خشک کن نیز برای این افراد ضروری است.

با خرید دستگاه های ذکر شده بالا می توانید با تهیه مواد اولیه با کیفیت از مزایا خط تولید قهوه نیز در خط تولید کافی میکس خود بهره برده تا بتوانید بهترین درآمد را در کمترین زمان ممکن کسب کنید.

بسته بندی خط تولید کافی میکس

بسته‌بندی کافی میکس در انواع و مدل‌های مختلفی انجام می‌گیرد. اگر شما قصد راه‌اندازی خط تولید کافی میکس را دارید باید با توجه به نوع بسته‌بندی در نظر گرفته شده، دستگاه مورد نظر را خریداری نمایید. یکی از انواع رایج بسته‌بندی کافی میکس، مدل‌های مختلف مدادی است. مدل دیگر نیز مدل چهار طرف دوخت است. هر دوی این مدل‌ها معمولاً به صورت تک نفره هستند.

بسته بندی خط تولید کافی میکس

اگر مدل مدادی و چهار طرف دوخت را انتخاب کرده‌اید نیاز به دستگاه بسته‌بندی تک نفره که به دستگاه بسته‌بندی ساشه تک نفره نیز معروف است دارید. مدل‌های دیگری برای بسته‌بندی وجود دارند که در بسته‌های بزرگتر به فروش می‌رسند. این بسته‌ها برای چندین وعده مصرف کافی میکس به کار می‌آیند. همچنین نوع دیگری از بسته‌بندی کافی میکس در ظروف پلاستیکی و یا فلزی انجام می‌شود. این مدل نیز برای چندین وعده مصرف، کاربرد دارد. برای این دو مدل نیاز به دستگاه قوطی پرکن دارید.

بنابراین برای خرید دستگاه‌ها شما در ابتدا باید نوع و طریقه بسته‌بندی را انتخاب نمایید. سپس با توجه به این مورد به خرید دستگاه و راه‌اندازی خط تولید خود بپردازید. از دستگاه‌های بسته‌بندی تنها برای بسته‌بندی کافی میکس استفاده نمی‌شود. بلکه این دستگاه‌ها برای بسته‌بندی بسیاری از از مواد غذایی دیگر نیز کاربرد دارند. به طور مثال از این دستگاه‌ها در کارخانجات تولید قهوه، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کاکائو، فروشگاه‌های مواد غذایی و بسیاری از کارگاههای کوچک تولیدی نیز استفاده می‌شود.

همچنین افرادی که دارای کارگاه‌های بسته‌‌بندی مواد غذایی هستند نیز می‌توانند از این دستگاه‌ها استفاده کنند. به طور مثال برای بسته‌بندی مواد غذایی پودری، همچنین ادویه‌جات نیز این دستگاه‌ها کاربرد زیادی دارند. حال اگر بودجه کافی در اختیار داشتید دستگاه قهوه خشک کن نیز می‌توانید خریداری نمایید. با این کار در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی خواهد شد. زیرا به جای اینکه مرتباً قهوه فوری را از مکان‌های دیگری تهیه کنید، با یک بار هزینه برای دستگاه، خودتان می‌توانید این مسئولیت را به عهده بگیرید. در نتیجه هزینه‌های تولید برای شما در طول زمان کاهش خواهد یافت.

قهوه و تمامی مشتقات آن دربین اغلب ایرانیان طرفداران زیادی دارد. کافی میکس نیز یکی از مشتقات قهوه است که علاوه بر خوش طعم بودن، به دلیل کاربری راحت خود نیز بسیار پرطرفدار است. زیرا مانند قهوه خالص نیازی نیست که در ابتدا آن را دم کرده و سپس بنوشید. در این مقاله در مورد خط تولید کافی میکس صحبت کردیم. سایت بهداشت ایران یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید دستگاه‌های تولید کافی میکس را با بهترین کیفیت خریداری نمایید. همچنین دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی، سفره یکبار مصرف و کالاهایی نظیر آن را نیز می‌توانید از این سایت تهیه کنید.

مشاوره خط تولید کافی میکس شویاسازان

قبل از راه اندازی خط تولید کافی میکس می بایست نسبت به کسب اطلاعات لازم اقدام نمایید تا بتوانید ریسک سرمایه گذاری خود را به حداقا برسانید. شویاسازان یکی از شرکت ها معتبر و با تجربه در زمینه راه اندازی انواع خط تولید صنعتی و خانگی همچون خط تولید لیوان کاغذی می باشد که شما می توانید برای دریافت اطلاعات تخصصی در مورد خط تولید کافی میکس با کارشناسان ما در شویا سازان تماس حاصل کنید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *