خط تولید وایتکس

خط تولید وایتکس با  توجه به بالا رفتن مصرف عموم از این نوع مواد شمیایی می تواند یکی از کسب و کار های پر شود برای شما باشد.وایتکس یکی از کاربردی ترین مواد در همه منازل و در اکثر سازمان های بهداشتی می باشد. این محلول جهت گندزدایی و بو زدایی سطوح مخصوصا در خانه و اماکن عمومی به کار می‌رود.

راه اندازی خط تولید وایتکس

محصولات خط تولید وایتکس یا آب ژاول کاربردهای بسیار زیادی دارد مانند نابودی کلیه میکروب ها اعم از قارچ، ویروس و باکتری ها، از بین بردن بوی نامطبوع در مخازن آب، لبنیات و دفع فاضلاب، از بین بردن لکه های روی سطوح پارچه ای و رفع کثیفی و آلودگی، ضد عفونی کردن لگن ها و وان حمام، ضد عفونی کردن آزمایشگاه هایی که در معرض ویروس هپاتیت هستند و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، پاک کردن لکه های کپک، خون، قهوه، تنباکو، آب میوه و بسیاری دیگر از لکه ها.

وایتکس و محصولات اسیدی، به جهت این که حاوی درصدی از سدیم هیپوکلریت (NaOCl) می باشند، در آب محلول هستند. برای استفاده از وایتکس باید اصول خاصی را رعایت کرد تا به فرد آسیبی وارد نشود.

استنشاق این بوی نامطبوع می تواند منجر به بروز خطراتی شود و باعث آسیب دیدن، سوختن مخاط مری یا ریه گشته و سبب سرفه کردن و مشکل در عمل دم و بازدم گردد. استفاده از وایتکس بدون بو منجر می شود تا مصرف کنندگان بدون دغدغه از خطر، افزایش کیفیت نظافت و شستشو را تجربه کنند.

هزینه راه اندازی خط تولید وایتکس

راه اندازی خط تولید وایتکس یکی از فعالیت های اقتصادی پر سود و درآمد در کشور است که هزینه اولیه هنگفتی هم نیاز ندارد. سرمایه گذاران برای یک کارگاه کوچک حدود10 الی 50 میلیون تومان جهت تهیه مواد اولیه، تجهیز کارگاه، لوازم بسته بندی و غیره و جهت راه اندازی یک کارگاه بزرگ به هزینه چند صد میلیونی نیاز دارند (برای تهیه تجهیزات اتوماتیک).

هزینه راه اندازی خط تولید وایتکس

فرمولاسیون خاص، مواد اولیه مورد نیاز و دستگاه های لازم برای راه اندازی خط تولید وایتکس مقرون به صرفه بوده و شما می توانید با تحقیق و کسب آگاهی از نوع مواد و برند دستگاه ها، تجهیزاتی را انتخاب کنید که برگشت سرمایه اولیه به سرعت اتفاق افتد. یک گزینه عالی پیش روی شما دستگاه های ایرانی با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می باشد.

شما می توانید برای برآورد میزان هزینه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی تجارت خود، تخمین هزینه فرمولاسیون، با کارشناسان مجرب شویا سازان تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت کنید تا بتوانید با حداقل هزینه اولیه خط تولید خود را راه اندازی نمایید.

دستگاه خط تولید وایتکس

برای راه اندازی خط تولید وایتکس نیاز به یکسری دستگاه ها دارید که در ادامه تعدادی از این دستگاه ها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

  • دستگاه تولید آب ژاول خط تولید وایتکس

سدیم هیپوکلریت یا آب ژاول یکی از محصولات خط تولید مایع سفید کننده و همچنین ضدعفونی کننده قوی بوده که قدرت بسیار بالایی در از بین بردن عوامل بیماری زا و میکروارگانیسم ها دارد. دستگاه تولید کننده آب ژاول یکی از مهمترین و اصلی ترین دستگاه برای راه اندازی خط تولید وایتکس می باشد.

  • دستگاه تصفیه آب خط تولید وایتکس

برای تولید وایتکس و سایر محلول های اسیدی، کیفیت آب استفاده شده در تولیدشان بسیار حائز اهمیت می باشد. سرمایه گذاران جهت راه اندازی خط تولید وایتکس به دو دستگاه يونيزه آب خانگی (اتوماتیک و نیمه اتوماتیک) و دستگاه صنعتی يونيزه آب نیاز خواهند داشت. دستگاه تصفيه آب خانگی توانایی آن را دارد که در حد ۵۰ گالن آب را تصفیه کند بنابراین این دستگاه براي كسب و كارهای خانگی مناسب است و در نتیجه هزينه اولیه مورد نیاز برای راه اندازی خط توليد وايتكس را به حداقل می رساند.

  • دستگاه RO صنعتی خط تولید وایتکس

در خط تولید وایتکس باید از فیلترهای ممبران با ظرفیت خیلی بالا و یا تعداد بیشتری فیلترهای ممبران جهت بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت آب تصفيه شده، استفاده کرد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشد که برای استفاده از فیلترهای با ظرفیت بالاتر، پمپ و فیلترهای پیش تصفیه، باید قوی تر بوده و حتی بعضی از قطعات تغییر کنند. دستگاه با ظرفیت بالاتر، از فیلتر ممبران با ظرفیت ۴۰۰ گالن و پمپ ۳۶ ولت استفاده می کند.

  • مخازن ساخت و ذخيره خط اسيدی خط تولید وایتکس

آب تصفیه شده در مرحله اول باید به صورت یونیزه شده در مخزن ذخيره پلی اتلين، نگهداری گردد. در این مرحله توسط يک پمپ انتقال دهنده مواد (پمپ مخصوص خط توليد مواد اسيدی)، آب یونیزه شده به داخل ميكسر ريخته و برای انتقال به دستگاه های پركن جهت توليد وايتكس آماده می شوند.

  • دستگاه پركن مایعات نيمه اتوماتیک و اتوماتیک خط تولید وایتکس

دستگاه پركن وايتكس نيمه اتوماتیک، از نوع پركن هاي ثقلی بوده و از همین رو برای سرمایه گذارانی مناسب است كه در ابتدای شروع تجارت خود بودجه و سرمايهکلانی ندارند. دستگاه نیمه اتوماتیک به دلیل پايين بودن قیمتش و همچنین كاركرد آسان و بدون نياز به پمپ، بسیار مناسب است.

  • دستگاه لیبل خط تولید وایتکس

این دستگاه به جهت برچسب زدن برای خط تولید وایتکس (یک طرفه و دو طرفه بر روی انواع بطری ها با اشکال متفاوت) کاربردی لست.

دستگاه لیبل خط تولید وایتکس

  • شیرینگ پک خط تولید وایتکس

به دو شکل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک موجود می باشند و تولید کننده می تواند براساس نیاز و سلیقه یک مورد را تهیه نماید.

  • نوار انتقال خط تولید وایتکس

نوار نقاله صفحات متحرکی بوده که برای انتقال وسایل، محصولات و بسته ها مورد استفاده قرار می گیرد. کانوایر، تسمه نقاله یا نوار کانوایر اسامی مختلفی به همین مضمون هستند. نقاله منجر به جابجایی پیوسته و مکرر محصولات و مواد به صورت ایمن و در زمان مشخص می گردد.

فضای مورد نیاز راه اندازی خط تولید وایتکس

فضای اولیه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید وایتکس و خط تولید مایع سفید کننده و جرمگیر به عواملی از جمله میزان تولید و حجم مواد اولیه و تعداد دستگاه هایی که برای شروع ضروری است، وابسته می باشد. اگر در ابتدای کار قصد دارید که به طور انبوه محصولات خود را تولید نمایید، به طبع به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت تا بتوانید انواع دستگاه ها، مواد اولیه و… را در آن فضا جای دهید.

بنابراین به فضای بزرگی در حد کارخانه یا سوله نیاز دارید. هر چه فضای انتخابی شما بزرگ تر باشد تولیدات بیشتری خواهید داشت و به سود دلخواه خود خواهید رسید. برای تعیین، تخمین و بررسی فضای مورد نیاز خود جهت راه اندازی کسب و کار با کارشناسان مجرب شرکت شویا سازان تماس حاصل نمایید و مشاوره دریافت کنید.

درآمد خط تولید وایتکس

اگر تولید کننده از یک کارگاه کوچک شروع کرده و تولید و فروش روزانه را داشته باشد به مرور زمان کسب درآمدی بالاتر از کارمند و کارگر خواهد داشت و تا جایی این کسب و کار پیش خواهد رفت که منجر به ثبت شرکت و گسترش کسب کار از شهر خود تا تمامی شهرستان ها و پخش های عمده کشوری و صادرات به کشور های همسایه عربی و ترکی و در نتیجه کسب درآمد دلاری و کسب سود چند برابری و موفقیت روز افزون خواهد شد.

با افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای وایتکس برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، راه اندازی انواع خط تولید مواد شوینده خانگی و خط تولید وایتکس بسیار پرسود می باشد. خوشبختانه یا متاسفانه استقبال ویژه ای از راه اندازی خط توليد وايتكس با توجه به شيوع بيماری كرونا رخ داده است و همچنان تا حدودی ادامه دارد. وايتكس به جهت داشتن خاصيت ضدعفونی كننده قوی یک عضو جدانشدنی از مراکز بهداشتی و درمانی، منازل و اماکن عمومی است و به همین علت بسيار مورد توجه سرمایه گذاران و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تقاضای بالا باعث شده که بسياری از توليدكنندگان با هر میزان سرمایه اولیه از چند میلیون گرفته تا چند صد میلیون، در صدد راه اندازی خط تولید وایتکس می باشند. قیمت محصولات تولیدی، میزان رضایت مصرف کنندگان، کیفیت وایتکس نهایی و نداشتن بوی ناخوشایند از جمله عواملی است که به روند فروش و سود و بازدهی شما کمک شایانی می کند.

مشاوره خط تولید وایتکس شویاسازان

محلول وایتکس یا آب ژاول یکی از پرمصرف ترین محصولات خط تولید محصولات شوینده صنعتی می باشد که به برطرف کردن نیاز های اساسی هر خانه و خانواده و دغدغه های نظافتی و بهداشتی کمک می نماید. به طور قطع همه برای تهیه این محصول چندین بار هزینه کرده اند! این محصول از ترکیب و واکنش چندین ماده اولیه شیمیایی طبق یک فرمولاسیون محرمانه دانشگاهی خاص و تست شده در آزمایشگاه تولید و بسته بندی شده و در بازار هدف به فروش می رسد و با کیفیت بالا به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

مشاوره خط تولید وایتکس شویاسازان

معمولا وایتکس با برندهای مختلف و با کیفیت های متنوع، به طور گسترده در کشور ایران تولید شده و همچنین به صورت واردات نیز به بازار عرضه می گردد. اکثر محصولات وارداتی گران قیمت هستند و از طرف دیگر نمی توان به اصل بودن یا نبودن آن ها اطمینان کرد.

از همین رو بسیاری از مصرف کنندگان به محصولات با کیفیت ایرانی روی آورده اند. همانطور که ذکر شد، وایتکس، یکی از پرمصرفترین محصولات بوده که به صورت عمده تولید شده و مصارف مختلفی نیز دارد. تولیدکنندگان این محصول اگر به کیفیت و جلب رضایت مردم توجه کرده و سطح آن را بالا نگه دارند، می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد و حاشیه سود بالایی دست یابند. به این جهت که میزان تقاضای این محصول بسیار بالا است.

جهت راه اندازی خط تولید وایتکس و خط تولید محصولات شوینده خانگی، همچنین دریافت اطلاعات کافی در این زمینه تولیدکنندگان باید یک برنامه مشخص و با سوددهی بالا داشته باشند. شما می توانید یک برنامه مدون را از کارشناسان شویا سازان تهیه کنید تا بتوانید با کمترین ریسک و ضرر مالی خط تولید خود را راه اندازی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت شویا سازان تماس حاصل نمایید.

با مشاوران ما در تماس باشید


تماس با 021284228

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *