خط تولید واکس لاستیک نانو

واکس لاستیک نانو یکی از محصولات مراقبتی خودرو است که از لاستیک در برابر عوامل مخرب محافظت می‌کند. گرد و‌غبار، چربی و آلودگی باعث ایجاد ترک و کاهش طول عمر لاستیک می‌شوند؛ استفاده از واکس لاستیک نانو می‌تواند به افزایش کارایی لاستیک کمک کند. از این‌رو می‌توان خط تولید واکس لاستیک نانو را یک کسب و کار سودآور تلقی کرد.

جهت راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو باید اطلاعاتی در مورد هزینه راه‌اندازی خط تولید، فضای مورد نیاز، دستگاه و تجهیزات  تولید و غیره بدانید تا بتوانید بهترین تصمیمات را بگیرید. در همین راستا در این مقاله سعی کردیم شما را در زمینه راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو راهنمایی کنیم.

راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو

 هزینه بالای خرید لاستیک باعث شده که مسأله نگهداری و مراقبت از لاستیک‌ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرید. امروزه استفاده از واکس لاستیک نانو توسط صاحبان خودرو و کارواش ها بسیار افزایش یافته است و از این رو راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو بسیار سودآور خواهد بود. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند با تهیه فرمولاسیون مناسب و مواد اولیه مرغوب یک محصول باکیفیت را تولید و با قیمت خوبی به بازار عرضه کنند.

راه اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو

البته ایجاد خط تولید لاستیک نانو کار ساده‌ای نیست و ممکن است در ابتدا با چالش‌های زیادی مواجه شوید و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما با افراد متخصص و مجرب در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید با پشت سر گذاشتن بحران‌ها یک کسب و کار پرسود داشته باشید.

هزینه خط تولید واکس لاستیک نانو

اگر قصد راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو را دارید در قدم اول باید هزینه‌های شروع این کسب و کار را برآورد نمایید. هزینه خط تولید واکس لاستیک نانو شامل تهیه مواد اولیه و فرمولاسیون، دستگاه‌های مخصوص، اجاره یا خرید سوله یا کارگاه، استخدام نیروی انسانی و هزینه‌های جاری است. البته شما می توانید با یکبار هزینه کردن برای خط تولید واکس لاستیک نانو از مزایا خط تولید موتور شور نیز بهره ببرید.

با توجه به اینکه بخش بیشتری از بودجه شما صرف تهیه دستگاه و تجهیزات تولید واکس لاستیک نانو می‌شود حتما در زمان خرید به کیفیت دستگاه و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید زیرا ممکن است در زمان کار کردن با دستگاه با مشکل مواجه شوید که در این صورت داشتن ضمانت نامه معتبر میتواند به کاهش هزینه‌های شما کمک کند. هم چنین شما می‌توانید با کمی جست و جو، مواد اولیه مرغوب را با قیمت مناسب از مراکز عرضه‌کننده معتبر تهیه کنید. هرچقدر شما بتوانید هزینه‌های اولیه خود را کاهش دهید مطمئنا زودتر به سودآوری خواهید رسید.

فضای مورد نیاز برای خط تولید واکس لاستیک نانو

برای شروع خط تولید واکس لاستیک نانو به فضای بزرگی نیاز نخواهید داشت. شما لازم نیست به فکر اجاره یا خرید یک سوله یا کارگاه بزرگ باشید. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را با بودجه کم آغاز کنید و بعدا کار خود را گسترش دهید می‌توانید ابتدا در یک فضای کوچک با متراژ ۲۰ الی ۲۵ متر کار خود را شروع کنید. توجه داشته باشید که متراژ مورد نیاز برای شروع کسب و کار به تعداد دستگاه و مواد اولیه بستگی دارد. مطمئنا هرچقدر ظرفیت تولید افزایش پیدا کند شما به محیط بزرگتر نیاز خواهید داشت‌.

هزینه و فضای مورد نیاز برای خط تولید واکس لاستیک نانو

دستگاه خط تولید واکس لاستیک نانو

شما برای راه‌اندازی خط تولید هر محصولی به دستگاه و تجهیزات ویژه نیاز خواهید داشت. برای خط تولید واکس لاستیک نانو هم نیاز به دستگاه مخصوص دارید تا بتوانید با تولید محصولات باکیفیت درآمد خوبی کسب کنید. دستگاه خط تولید واکس لاستیک نانو به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

خرید دستگاه  اتوماتیک تولید واکس لاستیک نانو این مزیت را دارد که تمام کارها بدون نیاز به نیروی انسانی انجام می‌شود که همین موجب کاهش هزینه‌های شما می‌شود. به علاوه اگر بودجه کافی برای خرید دستگاه تولید واکس لاستیک نانو نو را ندارید می‌توانید اقدام به خرید دستگاه دست دوم و سالم کنید. شما میتوانید جهت خرید دستگاه تولید خط تولید واکس لاستیک نانو با مشاوران شویاسازان تماس بگیرید.

مشاوره خط تولید واکس لاستیک نانو شویاسازان

اگر قصد راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو را دارید حتما در ابتدای کار با سوالات و چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوید. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را با کمترین ضرر احتمالی شروع کنید حتما از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیرید. با توجه به تقاضای زیاد برای این محصول و برآورده نشدن نیاز جامعه توسط تولیدکنندگان ایرانی، این محصول از کشوهای دیگر هم وارد  بازار می‌شود و از این رو رقابت تنگاتنگی بین کالای ایرانی و خارجی شکل گرفته است.

برای اینکه بتوانید محصول خود را در این بازار رقابتی بفروشید باید کیفیت محصول خود را افزایش دهید. مطمئنا تجربه و تخصص در زمینه راه‌اندازی خط تولید می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. شویاسازان با سابقه درخشان در زمینه راه‌اندازی خط تولید محصولات مختلف همانند خط تولید محصولات خودرویی می‌تواند به شما برای داشتن یک کسب و کار موفق کمک کند. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجرب شویاسازان تماس حاصل فرمایید.

فرمولاسیون خط تولید واکس لاستیک نانو

برای خط تولید واکس لاستیک نانو نیاز به دستگاه ویژه، مواد اولیه و فرمولاسیون مناسب دارید. جهت تولید واکس لاستیک نانو کافیست مواد اولیه را طبق فرمولاسیون با هم ترکیب کرده و در آخر با بررسی محصول تولید شده از کیفیت آن مطمئن شوید. برای ساخت واکس لاستیک نانو به مواد اولیه ازجمله  دی متیل پلی سیلوکسان، غلیظ کننده، لاک، گلیسیرین، پلیمر، حلال های آلی، سیلیکون، امالیسیون کننده،  روغن سیلیکون، آب، حلال و  غیره نیاز دارید.

هم چنین باید از فرمولاسیونی استفاده کنید که  محصول نهایی علاوه بر از بین بردن آلودگی‌های لاستیک، آسیبی به آن وارد نکند. به علاوه جهت داشتن خاصیت براق کنندگی باید از  آمولسیون کننده‌ها، حلال های آبی، سورفاکتانت ها و غیره نیز استفاده نمایید. فراموش نکنید استفاده از مواد نامرغوب باعث آسیب‌های جدی به لاستیک می‌شود و به همین دلیل به هیچ عنوان برای افزایش سود از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده نکنید. برای کسب سود بیشتر کافیست یک محصول باکیفیت و درجه یک تولید کنید.

قطعا خریدار با خرید محصولتان متوجه کیفیت آن می‌شود و به یکی از مشتریان ثابت شما تبدیل خواهد شد. برخی شرکت‌های معتبر با بهره‌گیری از افراد متخصص و مجرب  اقدام به ساخت بهترین فرمولاسیون تولید واکس لاستیک نانو کرده‌اند. شویاسازان هم یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و راه‌اندازی خط تولید واکس لاستیک نانو و خط تولید یوداکس بدنه خودرو نانو  با فرمولاسیون ویژه است که می‌تواند شما را در ساخت واکس لاستیک باکیفیت کمک کند.