خط تولید موتور شور

موتور خودرو یکی از آلوده ترین مکان در خودرو می باشد . بهترین روش برای از بین بردن آلودگی های مضر موتور ، استفاده از موتور شور می باشد . در ادامه این مقاله به توضیح در مورد خط تولید موتور شور یکی از زیر مجموعه های خط تولید محصولات خودرویی می پردازیم .

راه اندازی خط تولید موتور شور

موتور ماشین مهم ترین عضو در خودرو می باشد که کار به حرکت درآوردن خودرو را بر عهده خواهد داشت . به همین علت حفظ سلامت و نظافت آن بسیار مهم می باشد و باید در نگه داری آن کوشا باشید .

راه اندازی خط تولید موتور شور

برای راه اندازی خط تولید موتور شور در وهله اول شما نیاز به مکانی صنعتی نیاز خواهید داشت که دستگاه های مورد نیاز برای تولید موتور شور و مواد اولیه ، ظروف و … را بتوانید در آن جای دهید و پاسخگوی نیاز شما باشد . برای راه اندازی خط تولید موتور شور و تولید محصولات به میزان انبوه حداقل فضایی که نیاز دارید حدودا 20 متر در 20 متر می باشد .

هزینه خط تولید موتور شور 

در خط تولید موتورشور باید بدانید که هزینه لازم برای راه اندازی خط تولید به عواملی بستگی دارد که باید آن ها را رعایت کنید تا بتوانید به راحتی به تولید برسید . شما باید حجم تولید و موتور شور را در نظر داشته باشید . هر چه حجم تولید شما بیش تر باشد ، مواد اولیه ، کارگر و دستگاه های بیش تری را نیاز خواهید داشت و هزینه برق مصرفی هم باید در نظر بگیرید . از سمت دیگر کیفیت دستگاه ها و مواد اولیه نقش بسیار مهمی در میزان هزینه اولیه خواهند داشت .

درآمد خط تولید موتور شور

درآمدی که از خط تولید موتور شور به دست می آید به قیمت توزیع شده در بازار  و کیفیت محصولات عرضه شده به بازار وابسته خواهد بود . با افزایش مشتری ها ، تولید کنندگان فروش بیش تری را شاهد هستند . راه اندازی خط تولید مواد شوینده مانند موتور شور هزینه زیادی را نیاز ندارد و شما می توانید این خط تولید را با سرمایه اندکی راه اندازی کنید و به درآمد برسید .

مشاوره خط تولید موتور شور شویاسازان

 شما برای راه اندازی خط تولید موتور شور می توانید به شرکت شویاسازان مراجعه نمایید تا به شما در این زمینه کمک کنند تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را در این باره بگیرید.

فرمولاسیون خط تولید موتور شور چیست ؟

در خط تولید موتور شور باید بدانید که چه موادی در تولید آن به کار می رود . در فرمول موتور شور های موتور خودروها ، آب بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از آن میزان مواد شیمیایی مضر را در موتور شور کاهش خواهد داد و سرعت امولسیفیکاسیون را افزایش می دهد ‌. ماده های مورد استفاده در موتور شوی ها استر ها ، الکل یا کتون ها می باشند که باعث پاک شدن و حل کردن لجن ها و چربی ها در موتور خودرو می شود .

حلال های حلقوی یا آروماتیک که شامل تولوئن و گزلین می باشد که باعث نازک کنندگی چربی ها خواهد شد . این ماده حلالیت زیادی دارد و از آن به عنوان مهارکننده ی خوردگی هم استفاده می شود .

هزینه و مشاوره خط تولید موتور شور

ویژگی استفاده از موتور شور در شست و شوی خودرو چیست ؟

پاک کننده موتور که موتور شور نیز گفته می شود ، افزودنی شیمیایی می باشد که برای تمیز کردن جرم ، رسوبات و لجن های جمع شده در موتور خودروی شما مورد استفاده قرار می گیرد . اگر ماشین دارید ، شستشوی موتور بسیار مفید می باشد و باید آن را انجام دهید و از آن غافل نشوید ، این کار می‌ تواند به راحتی پاشش روغن را در محفظه ماشین یا قسمت بیرونی ماشین برطرف کند .

گاهی روغن روی موتور می ریزد یا این که دائماً بنزین در موتور می ریزد ، موتور خودرو آلوده خواهد شد و این آلودگی ها باعث می شود که به درستی کار نکند . برای از بین بردن کثیفی ها از روی سطح موتور نیاز به یک شوینده قوی موتور شور خواهید داشت . اگر از شوینده های نامناسب استفاده کنید باعث تخریب موتور خودرو خواهد شد .

هنگامی  که جرم و چربی بر روی موتور انباشته شود این عمل باعث خواهد شد که گرما در اطراف خودرو به آسانی جریان نداشته باشد به همین علت  به موتور خودرو آسیب وارد می شود و باعث داغ‌ شدن آن خواهد شد .

مزایای شستشوی موتور خودرو با موتور شور چیست ؟

تمیز کردن موتور بسیار مهم می باشد و باید آن را جدی بگیرید زیرا به شما امکان می دهد سوخت ، نشت مایع خنک کننده و سایر آسیب ها را که در خودرو اتفاق می افتد را بررسی کنید . اگر شما در زمان مناسب از موتور شور خودرو استفاده کنید ، با روان کردن جریان روغن در موتور خودرو از خراب شدن موتور در امان خواهید ماند . بهترین زمان مناسب برای استفاده از موتور شور خودرو هنگام تعویض روغن و قبل از ریختن روغن تازه در داخل موتور می باشد .

راه های زیادی برای جلوگیری از مشکلات عمده خودرو وجود دارد که یکی از آن ها تمیز کردن یا شستن موتور آن می باشد . برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه در آینده ، مکانیک های متخصص خودرو توصیه می کنند موتور را به طور منظم با موتور شور تمیز کرده یا بشویید .

با توجه به نکات گفته شده بنابراین خط تولید موتور شور می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد می باشد که برای کسب اطلاعات تکمیلی در این باره با کارشناسان ما در شویا سازان تماس بگیرید.