راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی امری بسیار کارآمد و پردرآمد می باشد.شوینده های خانگی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و در انواع و اقسام مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. شوینده های خانگی جزو ضروری ترین شوینده ها و مواد بهداشتی می باشند و وجود آن ها بسیار مهم و کاربردی است.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی

به طور کلیی نبود مواد شوینده خانگی موجب مختل سازی فعالیت های روزمره می گردد و رعایت بهداشت و حفظ سلامت فردی موجب ضروری سازی وجود مواد شوینده خانگی شده است و تنوع آن ها را بالا برده است. بنابراین زاه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی می تواند جزو کسب و کار های پر درآمد باشد.

تهیه این محصولات بسیار آسان و راحت است. تقاضای بالای این محصول موجب بی نیاز سازی آن از تبلیغات و بازاریابی گسترده شده است و به راحتی به فروش می رسد و به صورت عمده تولید می گردد.  شوینده های خانگی به صورت روزانه در همه خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو به این اسم نامگذاری و شناخته شده اند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شویاسازان تماس گرفته و از مشاوره رایگان خط تولید مواد شوینده خانگی استفاده نمایید.

دستگاه خط تولید مواد شوینده خانگی

دستگاه خط تولید مواد شوینده خانگی

ایجاد خط تولید مواد شوینده خانگی کار راحتی بوده که فرایند آن به صورت زیر خواهد بود:

  • دستگاه یونیزه سازی آب

آب مورد نیاز در فرمولاسیون مواد شوینده نظیر شامپو و … باید یونیزه گردد زیرا در ابتدا و به صورت کلی دارای املاح و سختی می باشد که مناسب برای بکارگیری در تولید مواد شوینده نیست ، این دستگاه دارای فیلتری می باشد که سختی آب را کاهش می دهد و آن را مناسب برای تولید مواد شوینده می سازد.

این دستگاه کلیه آلودگی های موجود در آب را از بین می برد و از مهم ترین و ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز در تولید مواد شوینده می باشد. نبود این دستگاه روند تولید مواد شوینده را متوقف می کند و همان طور که گفته شد کاملا ضروری و اساسی است.

  • مخرن ذخیره آب

مخرن های نگهداری آب بسیار مقاوم می باشند و از آلوده شدن آب و تکثیر جلبک و … در آن جلوگیری می کنند و آب را تا زمان ارسال به میکسر درون خود ذخیره می نمایند. این دستگاه دارای اهمیت و جایگاه بالایی در خط تولید مواد شوینده خانگی می باشد.

  • دستگاه میکسر

این دستگاه برای میکس سازی مواد اولیه مورد نیاز در فرمولاسیون مواد شوینده بکار می رود و وجود آن از ضرورت بالایی برخوردار می باشد. مواد شوینده دارای بافتی یکدست و سبک می باشند و این از طریق میکسر انجام می گردد. اگر دستگاه میکسر وجود نداشته باشد ، خط تولید مواد شوینده به طور کلی متوقف می شود و کارآیی ندارد.

  • دستگاه پرکن

مواد بعد از میکس شدن به سمت دستگاه پرکن ارسال می شوند و توسط این دستگاه داخل ظروف مخصوص خود قرار می گیرند و نهایی سازی می شوند. مواد شوینده خانگی نظیر شامپو ، مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی و … دارای غلظت قابل توجهی می باشند و برای ریخته شدن داخل ظرف ، دستگاه باید مجهز به وکیوم باشد.

  • لیبل و بسته بندی محصول

بعد از ریخته شدن مواد شوینده داخل ظروف مخصوص ، عمل لیبل زنی محصول انجام می گردد، به طوریکه تمامی مشخصات محصول اعم از مواد تشکیل دهنده ، شرایط نگهداری ، حجم و … به روی محصول برچسب گذاری می شود و کلیه اطلاعات مورد نیاز را به مصرف کنندگان و مشتریان ارائه می دهد. در نهایت محصول بسته بندی و آماده عرضه می گردد و نهایی سازی می شود.

ضرورت تجهیزات آزمایشگاهی در تولید مواد شوینده خانگی

در تولید مواد شوینده خانگی ، تجهیزات آزمایشگاهی بسیار ضروری ، مهم و اساسی می باشد، به طوریکه که مواد شوینده بعد از ساخته شدن مورد آزمایش و ارزیابی قرار می گیرند و به اصطلاح تست می شوند و بعد از تایید صلاحیت تمامی استاندارد های مورد نیاز به آن تعلق می گیرد. همان طور که گفته شد انجام این مرحله برای کسب استاندارد های مورد نیاز بسیار ضروری است و حتما باید انجام شود.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی نیاز به کسب اطلاعات و آگاهی کامل در این زمینه دارد و دریافت مشاوره در این امر بسیار تأثیر گذار و حائز اهمیت می باشد. تنوع بالای مواد شوینده خانگی نشان از روی آوری تعداد زیادی از کارفرمایان و اشتغال زایان به راه اندازی خط تولید مواد شوینده می باشد .

شویاسازان

شرکت شویاسازان در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده خانگی ، مواد شوینده صنعتی ، دستمال کاغذی و … فعالیت می کند. همان طور که گفته شد دریافت مشاوره و کسب اطلاعات در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده بسیار مهم می باشد ،شویاسازان ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان با تجربه و مجرب می باشد.

این مجموعه در راه اندازی خطوط تولید شرکت های صاحب نام و با تجربه ای همکاری داشته است و دارای مدال ها و افتخارات قابل توجهی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل به سایت رسمی شویاسازان مراجعه کنید . اشتغال زایی ‌، کسب درآمد و سوددهی بالا اولین هدف آقای شاهین خوشنویسان صاحب شرکت شویاسازان  برای کارآفرینان می باشد.