خط تولید محصولات شوینده صنعتی

خط تولید محصولات شوینده صنعتی ، چرخه ای کامل از دستگاه ها و فرآیند های مرتبط با تولید محصولات شوینده صنعتی می باشد. در خط تولید مواد شوینده صنعتی هر دستگاه و تجهیزات وظیفه مخصوص و منحصر به فرد خود را انجام می دهد.

محصولات شوینده صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند که کاربرد های گوناگونی دارند. هرکدام از تجهیزات برای انجام فرایند خاصی طراحی شده اند. در خط تولید مواد شوینده صنعتی دستگاه های کنترل کیفیت برای کسب استاندارد های لازم و مورد نیاز بسیار ضروری می باشد.

شوینده های صنعتی علاوه بر پاکسازی و شستشوی سطوح ، لباس ها ، خودرو و … موجب حفظ رنگ ، نرم کنندگی و ضد عفونی سازی کاربردی می شوند.در این خط تولید همانند خط تولید مایع دستشویی سخت گیری های زیادی بابت مجور بهداشت وجود دارد و به همین دلیل ممکن است کمی دچار چالش شوید ولی سود بالای این خط تولید باعث شده تا این سختی ها به چشم نیایند.

راه اندازی خطوط تولید مواد شوینده صنعتی

شوینده های صنعتی همان طور که گفته شد ، کاربرد های متعدد و متنوعی دارند به همین دلیل بسیار پر مصرف و ایده آل می باشند و تقاضای تولید بالایی دارند و به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرند که تعدادی از کاربرد های آن به صورت زیر می باشد:

  • صنایع غذایی

شوینده های صنعتی برای پاکسازی و تمیز کنندگی کلیه تجهیزات مورد نیاز در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و از پرکاربرد ترین انواع محصولات شوینده صنعتی به شمار می روند و دارای مدل ها و انواع بسیار گسترده ای می باشد.

  • صنایع بهداشتی و دارویی

شوینده های صنعتی برای پاکسازی کلیه تجهیزات دارویی نظیر دستگاه های تولید کننده دارو و … مورد توجه و استفاده قرار دارند و دارای جایگاه ویژه ای برای ضدعفونی سازی می باشند.

  • صنایع لبنی

دستگاه های تولید کننده لبنیات و … برای ضدعفونی شدن و پاکسازی نیازمند شوینده های منحصر به فرد خود می باشند که شوینده های صنعتی این نیاز را رفع می کند و بسیار کاربردی می باشد.

  • صنایع خودرو

همان طور که در قسمت های بالا گفته شد از شوینده های صنعتی برای پاکسازی قسمت های مختلف خودرو استفاده می شود و بسیار پرطرفدار است.

  • صنایع شیمیایی

مواد شوینده صنعتی در تمامی صنایع مورد نیاز و استفاده قرار می گیرند، تجهیزات مورد نیاز در صنایع شیمیایی نیاز به پاکسازی و ضدعفونی شدن دارند که شوینده های صنعتی این امر را به عهده دارند و بسیار پر تقاضا می باشند.

  • صنایع معدنی

شستشو و پاکسازی تجهیزات معدنی توسط شوینده های صنعتی انجام می گردد و بسیار کارآمد می باشد.

  • صنایع نساجی

در صنعت نساجی پارچه ها توسط مواد شوینده صنعتی پاکسازی و شستشو می شوند و دارای کاربرد های گوناگونی می باشند.

  • صنایع نفت و گاز

شستشوی تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز توسط شوینده های صنعتی انجام می شود .

با توجه به کاربرد های گوناگون مواد شوینده صنعتی می توان گفت که این محصولات در تمامی صنایع مورد نیاز و استفاده قرار می گیرند و دارای تقاضای بالا و همیشگی هستند.

بنابراین تولید محصولات شوینده صنعتی در تعداد بالا و به صورت عمده انجام می گردد و به علت مورد نیاز بودن هیچ گونه نیازی به تبلیغات و بازاریابی گسترده ندارند و به سادگی مورد فروش قرار می گیرند و تنوع بسیار گوناگون و نامحدودی دارند.

هزینه راه اندازی خط تولید محصولات شوینده صنعتی

🟢 خط تولید لیوان کاغذی جدید ترین خدمات شویاسازان

هزینه راه اندازی خط تولید محصولات شوینده صنعتی

برای راه اندازی خط تولید محصولات شوینده صنعتی نیاز به سرمایه اولیه بسیار زیادی ندارد و شما می توانید با حداقل هزینه ممکن نسبت به راه اندازی خط تولید و دستگاه های خود اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و دستگاه های خط تولید محصولات شوینده صنعتی با مشاوران ما در شرکت شویاسازان تماس بگیرید.

خط تولید انواع محصولات شوینده صنعتی

همان طور که گفته شد محصولات شوینده صنعتی انواع و مدل های مختلف و گسترده ای دارند.

  • خط تولید مایع ظرفشویی
    این شوینده برای پاکسازی کلیه ظروف و … می باشد و با چربی زدایی عالی که انجام می دهد از جمله کاربردی ترین مواد شوینده به شمار می رود .
  • شوینده های لباس شویی ( پودر لباس شویی )
    از جمله شوینده های صنعتی مورد استفاده برای پاکسازی لباس و پارچه می باشد که بسیار مورد توجه و کارآیی قرار گرفته است .
  • شامپو فرش و شوینده های موکت
    این شوینده ها برای پاکسازی فرش و موکت بکار می روند و به صورت شامپو و پودر تولید می شوند، این محصولات از جمله شوینده های مهم صنعتی به شمار می روند و کاربرد های موثری دارند.
  • شامپو
    شوینده های مایع به اسم شامپو در انواع متنوع و مختلفی تولید و عرضه می شوند و برای پاکسازی پوست و مو بکار می روند و همان طور که گفته شد این محصول از جمله شوینده های صنعتی در مصرف و پرطرفدار می باشد
  • صابون
    شوینده های صنعتی به اسم شامپو در دو نوع مایع و جامد تولید می شوند و برای پاکسازی و شستشوی صورت ، بدن و دست ها بکار می روند و دارای کاربرد های گوناگونی می باشد.
  • مواد شوینده سطوح
    این شوینده ها برای شستشوی سطوح مختلف خانه و … بکار می رود و به صورت عمده به فروش می رسد و همواره مورد توجه واقع شده است. این محصول به صورت جامد ( پودر ) و مایع تولید می گردد.
  • سفید کننده های صنعتی
    این محصول برای پاکسازی لک ها و کثیفی های ماندگار از جمله جوهر و … بکار می رود و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شوینده های پاکسازی کننده برای از بین بردن کثیفی و لک ها سخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مواد شوینده خودرو
    این نوع شوینده ها در قالب های شامپو و مایع تولید و ساخته می شوند و برای پاکسازی بدنه ، شیشه ، صندلی و … خودرو ها مورد استفاده و استقبال قرار می گیرد. شوینده های صنعتی خودرو از جمله محصولات پاکسازی کاربردی می باشد و دارای کارآیی های متعددی می باشد .

کنترل کیفیت خط تولید محصولات شوینده صنعتی

محصول تولید شده باید با فرمولاسیون مورد نظر مطابق باشد و مورد تایید قرار بگیرد از همین رو فرآیند کنترل کیفیت انجام می شود و نسبت به کسب استاندارد های لازمه اقدام می شود.

بسته بندی خط تولید محصولات شوینده های صنعتی

همان طور که گفته شد این محصولات دارای انواع متعددی می باشند از همین رو باید بسته بندی مناسب ، جذاب و منحصر به فردی داشته باشند تا مورد تمایز با سایر محصولات قرار بگیرند و برند سازی موفق محصول انجام گیرد. مواد شوینده داخل ظروف مخصوص ریخته می شوند و درب آن ها بسته می گردد و عملیات برچسب گذاری محصول انجام می شود و سپس بسته بندی و نهایی سازی آن انجام می گیرد.

مشاوره خط تولید محصولات شوینده صنعتی با شویاسازان

شویاسازان یکی از مجموعه ها و شرکت های معتبر در زمینه راه اندازی انواع خطوط تولید همچون خط تولید دستمال کاغذی، خط تولید لیوان یکبار مصرف و همچون این موارد با مدیریت جناب آقای شاهین خوشنویسان می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی خط تولید محصولات شوینده صنعتی با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید.