خط تولید محصولات خودرویی

راه اندازی خط تولید محصولات خودرویی امری بسیار کاربردی و مورد نیاز می باشد و این محصولات به صورت عمده تولید می شوند و به علت تقاضای بالا نیازی به بازاریابی گسترده و پیچیده ندارند و به راحتی به فروش می رسند.

این محصولات در شست و شو و نظافت خودرو می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و همچنین هر چه این محصولات دارای کیفیت بالا باشند در افزایش عمر قطعات خودرو مانند داشبورد، لاستیک و سایر موارد می تواند تاثیر گذار باشد که خط تولید موتور شور یک نوع از این محصولات می باشد.

راه اندازی خط تولید محصولات خودرویی‌

تولید قطعات خودرو و محصولات گسترده آن نیاز به ایده پردازی تخصصی و همچنین اطلاعات و تبحر کاری بالا دارد و برای جلوگیری از بروز مشکلات باید به صورت کامل به آن مسلط بود و تمامی جوانب را به صورت کامل در نظر گرفت . کسب اطلاعات از یک مرجع معتبر بسیار ضروری و کارساز می باشد. کسب خدمات مشاوره برای دریافت اطلاعات و آگاهی بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد. راه اندازی خط تولید مورد نظر دارای قابلیت های زیادی برای گسترش دارد و از این نظر بسیار ایده آل می باشد.

قطعات خودرو دارای انواع و اقسام مدل ها می باشد و طیف گسترده ای دارد و نیاز به ساخته شدن تخصصی ، مهارت و تبحر کاری دارد. راه اندازی خط تولید محصولات خودرویی نیاز به ایده پردازی خلاق دارد. ایده پردازی ایده آل از بروز مشکلات در روند تولیدی قطعات خودرو جلوگیری می کند و بسیار کارساز می باشد. انتخاب دستگاه از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مراحل تولید محصولات خودرویی می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انواع خط تولید محصولات خودرویی‌

انواع خط تولید محصولات خودرویی

اگر شما صاحب یک ماشین یا خودرو باشید می دانید که برای شست و شو و نظافت خودرو خود به مواد و محصولات مختلفی نیاز دارید. شرکت شویاسازان یکی از مجموعه های با تجربه برای راه اندازی انواع خط تولید محصولات خودرویی مانند موارد زیر می باشد:

  • خط تولید شامپو کارواش نانو
  • خط تولید مایع شستشو رینگ
  • خط تولید ضد یخ و شیشه شور
  • خط تولید جرم گیر صندلی خودرو
  • خط تولید آب رادیاتور
  • خط تولید موتورشویی
  • خط تولیداسپری شستشوی انژکتور
  • خط تولید اکتان بوستر 
  • خط تولیدآب باطری
  • خط تولید پولیش
  • خط تولید خوشبو کننده خودرو
  • خط تولید واکس لاستیک نانو

مزایا خط تولید محصولات خودرویی

از جمله اصلی ترین مزایای راه اندازی خط تولید محصولات خودرویی می توان به درآمد زایی و کسب سود ایده آل اشاره کرد.

  • همان طور که گفته شد این محصولات به صورت دائمی مورد نیاز و سفارش می باشند و بازار فروش بسیار مناسبی دارند و به راحتی به فروش می‌ رسند و نیازی به تبلیغات و بازاریابی ندارند و در اغلب موارد به صورت عمده ای به فروش می رسند.
  • راه اندازی خط تولید محصولات خودرویی به صورت ابتدایی نیاز به سرمایه کلان و … ندارد و به راحتی موجب اشتغال زایی و جذب نیرو می گردد. کار کردن با دستگاه های تولیدی نیاز به نیروی انسانی حرفه ای دارد و از این رو موجب اشتغال زایی و استخدام شمار زیادی از اپراتور ها می شود.

مراحل تولید خط تولید محصولات خودرویی

تولید و ساخته شدن محصولات خط تولید محصولات خودرویی مرحله به مرحله انجام می شود و با طی این فرآیند به مرحله نهایی سازی می رسد ‌و‌ تکمیل فرایند انجام می شود. تولید محصولات  خودرویی  به صورت کلی به شکل اتوماتیک انجام می گردد. هر کدام از دستگاه ها وظیفه خاص خود را انجام می دهند و در تکمیل فرآیند نقش مهم و موثری دارند.

دستگاه های مورد نیاز دارای انواع مختلفی نظیر دستگاه های حرارتی ، دستگاه های برش و … هستند.  ساخته شدن مرحله به مرحله قطعات موجب تسریع در روند ساخت می شود و کاهش هزینه های تولیدی را به دنبال دارد. به صورت کلی مواد اولیه در حالت خام وارد دستگاه می شوند و روند تولید آغاز می شود، سپس فرایند شکل دهی ، برش و … اتفاق می افتد و به صورت اتوماتیک وارد مرحله بعدی می شوند، قطعات دیگر به همین روش در دستگاه های دیگر تولید و شکل دهی می شوند و طی همین روند تمامی قطعات ساخته شده اتصال می شوند و نهایی سازی انجام می گردد.

محصولات در مرحله نهایی شستشو می شوند و عملیات بافر سازی انجام می شود. راه اندازی خطوط تولیدی  محصولات خودرویی بزرگ نیاز به سرمایه گذاری اولیه زیاد و کلانی دارد اما راه اندازی خطوط تولید کوچک‌ تر هیچ نیازی به سرمایه کلان و … ندارد و به راحتی قابل انجام و اشتغال زایی می باشد. همان طور که گفته شد خرید دستگاه ها برای راه اندازی خطوط تولید محصولات خودرویی  نیاز به آگاهی کامل و اطلاعات جامع دارد و بدون رعایت این موارد به مشکل برخواهید خورد.

مشاوره خط تولید محصولات خودرویی‌ شویاسازان

مشاوره خط تولید محصولات خودرویی شویاسازان

شرکت شویاسازان ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب می باشد و موجب کسب دانش و آگاهی در زمینه راه اندازی کلیه خطوط تولیدی می شود . شما می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در مورد خط تولید محصولات خودرویی با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *