خط تولید لیوان دو جداره

خط تولید لیوان دو جداره  برای تولید  لیوان دوجداره راه اندازی می شود. لیوان دوجداره به صورت ساده و همچنین کرکره ای تولید می شود. به دلیل وجود شیارهایی بر روی لایه دوم، لیوان دوجداره کرکره ای نسبت به لیوان دوجداره ساده عایق تر بوده و در نتیجه انتقال حرارت بسیار پایین تری را خواهد داشت. اگر یک لایه مقوا (کاروگیت) بر روی لیوان تک جداره قرار گیرد، لیوان دو جداره تولید شده و باعث می شود که گرمای نوشیدنی داغ به دست منتقل نگردد.

از سمت دیگر از سریع سرد شدن انواع نوشیدنی نیز جلوگیری می نماید. در واقع ماهیت لیوان دو جداره نسوختن دست است و در اصل برای سرو نوشیدنی های گرم تولید شده است.

راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره

لیوان دو جداره به علت داشتن درب مخصوص به صورت بیرون بر قابل استفاده می باشند. خط تولید لیوان دوجداره با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک در خط تولید لیوان کاغذی و منطبق با استاندارد های جهانی می باشد. علاوه بر طراحی های زیبا، لیوان های کاغذی دو جداره برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم استفاده می گردند. شما میتوانید برای تولید لیوان دو جداره از خط تولید لیوان کاغذی نیز کمک بگیرید و به تولید این نوع محصول بپردازید.

راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره

لیوان های دو جداره به دو صورت بدون درب و درب دار تولید می شوند. مدل بدون درب لیوان دو جداره بیشتر در رستوران ها، آبمیوه فروشی و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرند و لیوان دو جداره مدل درب دار در مکان هایی که احتمال بیرون بر بودن نوشیدنی وجود دارد همانند کافی شاپ های بیرون بر کاربرد دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های لیوان دوجداره این است که می توانید طرح و برند مورد نظر را بر روی آن ها چاپ نمایید.

همچنین یکی از مزایایی که خط تولید لیوان دو جداره نسبت به خط تولید لیوان یکبار مصرف دارد این است که خطری برای محیط زیست نداشته و می تواند در حفظ محبط زیست بسیار اثر گذار باشد.از همین جهت وزارت بهداشت تا سختگیری و مقررات خاصی را جهت خط تولید لیوان دو جداره و عرضه این محصولات به تولید کنندگان اعمال نمی کند.

هزینه خط تولید لیوان دو جداره

خوشبختانه مواد اولیه برای تولید لیوان دو جداره بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. سرمایه گذاران برای راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره به تعداد کمی نیروی انسانی یا اپرتور نیاز دارند که برای تولید کننده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

از سمت دیگر دستگاه اتوماتیک می تواند با دستگاه تولید لیوان دو جداره هماهنگ شده و به صورت کاملا اتوماتیک لیوان را تولید و روکش نماید (بدون دخالت دست). میزان هزینه اولیه برای تولیدکننده ای که قصد دارد در حجم کم تولید داشته باشد، حدود 100 الی 200 میلیون می باشد.  این دستگاه ها بین 2300 الی 2500 عدد لیوان در ساعت تولید می کنند. هزینه تولید هر لیوان 200 تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور و مکان است. دستگاه تولید لیوان دو جداره به طور متوسط می تواند به صورت دو شیفت کار کند.

مطالعه بیشتر: خط تولید محصولات آرایشی بهداشتی 

 دستگاه خط تولید لیوان دو جداره

دستگاه خط تولید لیوان دو جداره برای  تولید جدار دوم لیوان مورد استفاده قرار می گیرد. این جدار دوم می تواند به سه حالت متفاوت باشد: ساده هالوی و کرکره ای. دستگاه لیوان دو جداره در سه مدل ساخته می شود: سرعت معمولی سرعت متوسط و سرعت بالا. لازم به ذکر است که این دستگاه می تواند با دستگاه تولید لیوان یکی شده و به صورت کاملا اتوماتیک لیوان را تولید و روکش کند. دستگاه خط تولید لیوان دو جداره دارای سستم دوخت التراسونیک می باشد.

دستگاه خط تولید لیوان دو جداره

علاوه بر این دستگاه تولید لیوان دوجداره اتوماتیک وجود داشته که تمامی مراحل تولید لیوان را محصول اعم از دوخت و اتصال جداره دوم، بدون هیچگونه دخالت دست به صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهد. دستگاه لیوان دوجداره با دستگاه لیوان تک جداره دارای چند تغییر است. ضمنا بدانید این دستگاه به تولیدکنندگان تازه کار پیشنهاد نمی گردد. به دلیل این که مشخصات و سیستم دستگاه های تولید لیوان دو جداره با هم متفاوت است لذا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت شویا سازان تماس بگیرید.

فضای مورد نیاز راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره

فضای مورد نیاز برای تولید لیوان دو جداره باید براساس تعداد و ابعاد دستگاه هایی تخمین زده شود که قرار است برای راه اندازی خط تولید استفاده شود. دستگاه های تولید انواع مختلف لیوان دو جداره  شامل این موارد است: دستگاه تولید ورق و دستگاه پرس ترموفرمینگ و دستگاه بسته بندی.

دستگاه های خط تولید لیوان دو جداره  ابعاد خیلی زیادی ندارد هر چند که تعدادشان برای هر تولید کننده متغیر است. حداقل فضای مورد نیاز حدود بیست متر است اما فضایی که در ابتدا انتخاب می کنید از سمت وزارت بهداشت باید مورد تایید بوده و از نظر بهداشتی اصولی باشد. بنابراین برای شروع ممکن است یک فضا با متراژ حدود 100 متر با ارتفاع 4 متر مورد نیاز باشد. علاوه بر دو دستگاه ذکر شده، دستگاه اتوماتیک برای تولید جدار دوم نیز مورد نیاز بوده که در فضای مشخص شده جا می شود و این در حالتی است که دستگاه اتوماتیک تولید لیوان را انتخاب نکنید.

یک نکته قابل توجه این است که برای راه اندازی هر کسب و کار هر چه فضا بزرگتر باشد، کار تولید راحت تر خواهد بود. سرمایه گذاران می توانند جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص متراژ مورد تایید وزارت بهداشت و تخمین آن با شرکت شویا سازان تماس بگیرند

همچنین اگر دارای فضای مناسبی باشید می توانید علاوه بر تولید لیوان دو جداره، سایر محصولات خط تولید های مختلفی مانند خط تولید سفره یکبار مصرف را هم در یک کارگاه به صورت همزمان داشته باشید.

مزایا و معایب خط تولید لیوان دو جداره

از معایب خط تولید لیوان دو جداره، می توان به مصرف کاغذ اشاره کرد. در گذشته  این مشکل بسیار جدی بود اما در حال حاضر تعداد تولید کننده های کاغذ نیز افزایش یافته است.

از مزایای خط تولید لیوان دو جداره می توان به این موارد اشاره نمود: کیفیت مرغوب، سازگاری با محیط زیست، سالم بودن به دلیل مقاومت به دمای بالای نوشیدنی و استفاده از مواد اولیه طبیعی، استفاده آسان، قیمت مناسب و استحکام بالا و تنوع بالا به دلیل امکان چاپ و طراحی بر روی بدنه بیرونی آن. همه این عوامل باعث افزایش تقاضا، تولید لیوان دو جداره کاغذی و بوجود آمدن یک بازار هدف پردرآمد می شود.

درآمد خط تولید لیوان دو جداره

تولید انبوه لیوان دو جداره در سطح کل کشور باعث کاهش سطح صادرات نسبت به واردات شده و این عامل می تواند برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران یک موقعیت مناسب باشد و از آن استفاده کنند. از سوی دیگر کسب رضایت مصرف کنندگان نیز بسیارحائز اهمیت بوده و با این شیوه تولیدکنندگان می توانند به درآمد عالی دست یابند و سرمایه اولیه را جبران کنند.

درآمد خط تولید لیوان دو جداره

در هر زمینه و خط تولیدی که مشغول به فعالیت هستید باید بدانید که شما می توانید به وسیله ارتقای دانش و مهارت هایتان،‌ میزان درآمدتان را به صورت چشمگیری افزایش دهید. کسب و کار خط تولید لیوان دو جداره  نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

مطالعه بیشتر: خط تولید دستمال کاغذی

مشاوره خط تولید لیوان دو جداره شویاسازان

خط تولید لیوان دوجداره در سال های اخیر به دلیل حفظ سلامت مواد غذایی و البته جلب رضایت مصرف کنندگان  در بازار طرفداران زیادی دارد. لیوان کاغذی دوجداره بر خلاف لیوان پلاستیکی به طبیعت آسیبی نمی رساند. لیوان های کاغذی می توانند در مدت زمان کم تری در مقایسه با لیوان های پلاستیکی در طبیعت تجزیه شوند.

این لیوان ها بر خلاف لیوان های پلاستیکی سرطان زا نیستند و همین عامل باعث محبوبیت این لیوان ها شده است. مهمترین مزیت راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره این است که به محیط زیست آسیب نمی رساند و شما می توانید آن را به عنوان شغل دوم یا شغل اول خود انتخاب نمایید.

لیوان دوجداره نسبت به نمونه تک جداره آن، به علت سالم نگه داشتن غذا و زیست سازگار بودن آن، برای نگهداری انواع نوشیدنی ها بویژه نوشیدنی های گرم و داغ بسیار کاربردی هستند و از همین رو امروزه در بسیاری از فست فودها، کافه های بیرون بر و انواع فروشگاه های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر هنوز برای خودتان کسب و کار ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که راه اندازی خط تولید را مد نظر قرار دهید و پس از آن از طریق راهکارهایی که کارشناسان شرکت شویا سازان در اختیار شما قرار می دهند، درآمدتان را رشد دهید. سرمایه گذاران می توانند برای راه اندازی خط تولید لیوان دو جداره، برآورد هزینه ها و داشتن برنامه ای مدون، ویژه و پر سود برای تولید و همچنین اطلاعات لازم در ارتباط با دستگاه های مورد نیاز با شرکت شویاسازان به مدیریت جناب آقای شاهین خوشنویسان تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *