خط تولید شیشه شور

 

راه اندازی خط تولید شیشه شور یک فرصت تجاری جذاب می‌تواند باشد؛ زیرا بازار برای محصولات شیشه پاک کن همیشه وجود دارد. همچنین، با توجه به روند رشد صنعت تمیزکاری، فعالیت در این حوزه می‌تواند سودآور باشد.

شیشه شور به دلیل داشتن خواص شیمیایی و فیزیکی ویژه، برای پاک کردن شیشه‌ها بسیار مناسب است.  شیشه شور به آسانی در آب حل می‌شود و با ترکیب با آب، یک محلول قوی تشکیل می‌دهد که در پاکسازی شیشه‌ها بسیار مؤثر است و به همین از وسایل پرمصرف در بین خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. درواقع شیشه‌ شور یکی از ابزار کاربردی در نظافت خانه و خط تولید محصولات خودرویی است که تمیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 کارایی شیشه‌شور این است که لکه‌های موجود روی شیشه را خیلی سریع پاک و آن را شفاف می‌کند و آلودگی‌های آن را از بین می‌برد. سطوح شیشه‌ای و مانیتورها و ویترین‌های مغازه ازجمله قسمت‌هایی هستند که در معرض گردوغبار و آلودگی روزانه قرار دارند و استفاده از شیشه‌شور بهترین و آسان‌ترین گزینه است. درواقع استفاده از آن اجتناب‌پذیر است. کاربرد فراوان لوازم و سطوح شیشه‌ای، باعث شده است که اشتیاق بیشتری به تولید آن به وجود آید. شیشه‌ شور نه‌ تنها باعث پاک شدن سطوح می‌شود بلکه، جلای سریع و عالی به سطوح شیشه‌ای می‌بخشد.

راه اندازی خط تولید شیشه شور 

بیشتر بخوانید: خط تولید دستمال کاغذی

با دقت در ترکیبات این شوینده می‌توان دریافت که ترکیبات مختلفی در آن وجود دارد؛ به‌طوری‌که حاوی مواد شیمیایی مناسبی است که چربی‌ها و آلودگی‌های شیشه و سطوح را پاک  می کند. درواقع می‌توان گفت که تولید شیشه پاک کن کاری بسیار سوده است؛ زیرا که شیشه پاک کن ها جز مواد شوینده ای هستند که در منازل بسیار مصرف می‌شوند.

راه‌اندازی خط تولید شیشه‌ شور

اگر علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه باشید، خط تولید شیشه‌ شور در اسانس‌های مختلف می‌تواند حرفه‌ی سودآوری باشد. با توجه به لزوم استفاده آن در حفظ بهداشت محیط کار و منزل محصول شما به‌زودی جای خود در بازار پیدا خواهد کرد. شیشه‌شور در عمق چربی‌ها و غبار نفوذ می‌کند و آن را از بین می‌برد. با این وسیله شیشه‌ها و سطوح مثل روز اول می‌درخشد و هیچ ماده پاک ‌کننده‌ای نمی‌تواند جایگزین آن شود؛ به همین منظور شما باکمی تحقیق و بررسی در بازار فروش این محصول می‌توانید به سود کلان دست پیدا کنید.

فرمولاسیون شیشه‌ شورها باید چند خاصیت را در کنار هم داشته باشد؛ یعنی درحالی‌که باید قدرت پاک ‌کنندگی بالایی داشته باشد، میکروب‌های محیط و سطح را نیز از بین ببرد. دیگر خصوصیت‌هایی که در ساخت شیشه‌ شور باید مدنظر قرار گیرد این است که قدرت تمیز کنندگی بسیار بالا و عطر و بوی مطبوع داشته باشد. باید در حین استفاده از شیشه‌شور اثری از آن بر روی شیشه‌ها باقی نماند. قیمت مناسب در تولید باید موردتوجه قرار گیرد و قیمت تمام‌ شده آن برای خریدار مناسب باشد. فرمولاسیون خط تولید شیشه‌ شور را می‌توان به دو دسته به حلال‌ها و سورفکتانت ها تقسیم‌بندی کرد:

سورفکتانت ها:این ماده عوامل آلودگی را شناسایی و آن را در بر می گیرد و آن را در خود حل می کند و به این طریق آلودگی را در کمترین زمان رفع می کند.

حلال‌ها: ویژگی‌های حلال‌ها این است که به جنگ با لکه‌ها و کثیفی‌ها می‌رود. چسبندگی که در شیشه‌ها وجود دارد را از بین می‌برد و لک‌ها در آن حل می‌شود. این مواد خاصیت چربی زدایی و تمیز کنندگی دارد.

نکات مهم در راه اندازی خط تولید شیشه شور

در راه اندازی خط تولید شیشه شور توجه به نکاتی ضروری است و این فرآیند چندمرحله‌ای است که به‌اختصار به آن پرداخته می‌شود:

  • طراحی خط تولید شیشه شور
    در مرحله اول باید با توجه به نیازهای بازار و اینکه قصد داریم چه حجمی از محصول را وارد بازار کنیم به طراحی خط تولید بپردازیم و هر قسمت و مسئولیت‌های افراد را تعیین کنیم.
  • خرید تجهیزات خط تولید شیشه شور
    در این مرحله بر اساس حجم تولید دستگاه‌ها و تجهیزات لازم برای خط تولید شیشه‌ شور خریداری و راه‌اندازی می‌شود.
  • آموزش کارکنان خط تولید شیشه شور
    در این بخش به کارکنان و عوامل اجرایی آموزش‌هایی در مورد ساخت و تولید محصول داده می‌شود و هم‌چنین نحوه کار با دستگاه‌های تولید به آن‌ها آموزش داده می‌شود.
  • شروع خط تولید شیشه شور
    با خرید وسایل لازم و تجهیزات و آموزش کارکنان خط تولید شروع به کار می‌کند و محصولات به بازار فروش عرضه می‌شود.

هزینه خط تولید شیشه‌ شور

مسئله‌ای که قبل از شروع به فعالیت ذهن تولیدکنندگان را به خود مشغول می‌کند، هزینه‌های اولیه برای شروع کار و خط تولید شیشه شور است. این هزینه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود؛ هزینه‌هایی که باید برای خرید مواد اولیه و دستگاه و تجهیزات صرف ‌شود و بخشی دیگر که به جذب نیروی کار و فضای موردنیاز برای خط تولید اختصاص پیدا می‌کند. برآورد هزینه شاید کار آسانی نباشد ولی متخصصان ما در مجموعه شویاسازان در این زمینه راهنمای شما خواهند بود.

فضا و هزینه خط تولید شیشه شور

هزینه کردن در بخش مواد شوینده کاری بسیار سودآور است؛ بنابراین نگرانی برای شروع کار نداشته باشید. همچنین وسعت انجام کار می‌تواند تا حدودی در برآورد هزینه به شما کمک کند. اگر شما قصد دارید که کارگاه‌های کوچک برای این کار در نظر بگیرید، هزینه‌هایی شامل خرید مواد اولیه و دستگاه‌ها و بسته‌بندی سرمایه کمتری را نیاز دارید تا اینکه بخواهید یک کارگاه بزرگ و یا سوله را برای این کار اختصاص دهید. در این صورت سرمایه‌ای حداقل ۱۳۰ میلیون تومان برای شروع کار موردنیاز است. برای راه‌اندازی کارگاه‌های بزرگ شما به دستگاه‌های اتوماتیک و حرفه‌ی تر نیاز دارید و این موضوع در روند برآورد هزینه باید لحاظ شود.

 شما می‌توانید نوع دستگاه‌ها را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. حجم تولیدی که برای شروع کار در نظر دارید می‌تواند هزینه خط تولید را در این کار تعیین کند. دستگاه‌های تولید در شرکت شویاسازان از کیفیت بالایی برخوردار است و همگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شما در مجموعه شویاسازان خط تولید شیشه شور خود را بدون صرف هزینه‌های جانبی و اضافی تحویل می‌گیرید.

همچنین شما می توانید با سرمایه گذاری اصولی از سایر مزایا و محصولات خط تولید محصولات شوینده خانگی در خط تولید شیشه شور خود بهره ببرید و درآمد بیشتری کسب کنید.

برای شروع کار به دستگاه‌هایی نیاز دارید از جمله دستگاه تصفیه آب صنعتی و میکسر، مخزن ساخت و ذخیره مواد شیشه‌ شور، دستگاه پر کن که می‌تواند تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک نیز باشد.

درآمد خط تولید شیشه شور

با توجه به افزایش میزان مصرف محصولات خط تولید شیشه شور میان مردم، راه اندازی این خط تولید می تواند یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری با سوددهی عالی در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران می باشد که شما می توانید برای کسب سود و نتیجه عالی نسبت به راه اندازی این نوع خط تولید اقدام نمایید. 

دستگاه خط تولید شیشه شور 

برای راه اندازی خط تولید شیشه شور شما نیاز به یکسری دستگاه ها و تجهیزات دارید که می بایست خریداری نمایید. یکی از دستگاه های پر کاربرد در خط تولید شیشه شور که در خط تولید مایع دستشویی نیز نقش اساسی دارد، دستگاه پرکن مایعات می باشد که شما میتوانید در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک این دستگاه را خریداری نمایید.

دستگاه خط تولید شیشه شور 

فضای موردنیاز برای خط تولید شیشه‌ شور

فضایی که برای این کار در نظر می‌گیرید به وسعت کار شما در آغاز کار بستگی دارد. کارگاه‌های کوچک معمولاً به فضای کوچک‌تری نیاز دارد ولی برای راه‌اندازی خط تولید شیشه‌ شور نیاز به فضای بزرگ‌تر است که در آن تمامی دستگاه‌های موردنیاز و مواد اولیه و تجهیزات جا داده شود و هر چه این فضا بزرگتر باشد شما می توانید با تهیه دستگاه ها خط تولید نسبت به تولید محصولات خط تولید پودر شوینده نیز بپردازید

مشاوره خط تولید شیشه‌ شور شویاسازان

مجموعه شویاسازان دارای کادری مجرب و کارآزموده است که در ارائه انواع خط تولید فعالیت می‌کنند. کلیه دستگاه‌ها قبل از فروش و نصب از نطر کیفیت کنترل و بررسی می‌شوند و دارای گارانتی هستند. انواع دستگاه‌های مایع پرکن و بسته‌بندی اتومات و غیر اتومات در این شرکت برای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده و کارخانه‌های بزرگ ارائه می‌شود.

 با توجه به استفاده‌های خانگی و صنعتی شیشه‌ شور، سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند برای شما سودآور  باشد و به همین منظور مشاوران ما در تمامی بخش‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را برای راه‌اندازی خط تولید شیشه شور در اختیار شما قرار دهند. قبل شروع به کار و راه اندازی هر نوع خط تولیدی همچون خط تولید سفره یکبار مصرف حتماً با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *