خط تولید دستمال کاغذی فول کات

خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

دستمال کاغذی یکی از پرمصرف ترین محصولات بهداشتی به حساب می آید به همین دلیل می تواند یک گزینه مناسب و البته پرسود جهت راه اندازی یک خط تولید برای تولیدکنندگان باشد. دستگاه ها و ماشین الاتی که برای تولید انواع دستمال کاغذی وجود دارند، دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. خط تولید دستمال (تولید دستمال آشپزخانه، کاغذی، جعبه ای و غیره) با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک شامل دستگاه تاشو دستمال، سیستم انتقال خودکار برای انتقال دستمال به نوار نقاله، دستگاه بسته بندی خودکار و سپس بسته بندی آن با رول های فیلم است. کل فرآیند کاملاً خودکار (بدون نیاز به کارگر و اپراتور) می باشد.

خط تولید دستمال کاعذی فول کات
خط تولید دستمال کاعذی فول کات

دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات دستگاهی می باشد که در تولید انبوه دستمال کاغذی نقش بسزایی دارد. در واقع با توجه به ویژگی هایش، این دستگاه قادر است که دستمال کاغذی را در زمان محدود و تعداد بالا تولید کند. دستگاه 4 لاینه اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین و بهترین دستگاه های فول کات است که روند تولید را با سرعت بسیار زیادی انجام می دهد. در واقع مهم ترین دستگاه مورد استفاده در صنعت تولید محصولات بهداشتی، دستگاه تولید دستمال کاغذی می باشد. کار با دستگاه تولید دستمال کاغذی سود بالایی را به همراه دارد، اما برای استفاده از آن ها باید تخصص کافی داشت.

 

فضای مورد نیاز برای خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

تهیه مجوز تولید دستمال کاغذی اولین مرحله قبل از تهیه یک کارگاه کوچک تولید دستمال کاغذی فول کات یا یک کارخانه بزرگ است.  فاکتور بعدی که در زمینه فضای مورد نیاز و مناسب باید در نظر گرفته شود، وسعت آن فضا است. این فضا باید به اندازه ای باشد که تمام دستگاه‌های مورد نیاز (دستگاه جعبه زن و دستگاه رول دستمال کاغذی، دستگاه پرس، دستگاه برش و دستگاه بسته بندی) با فاصله مناسب از هم نگهداری شود. فضای کافی برای استراحت کارکنان باید فراهم باشد و دفاتر امور اداری و مالی کارخانه نیز در محل آن جاسازی شده باشد. با توجه به مطالب ذکر شده می‌توان گفت فضای مورد نظر باید تقریبا 200 مترمربع زمین داشته باشد. این فضا برای تولید 200 تن دستمال کاغذی در طول سال کافی است. بنابراین تولید دستمال کاغذی در خانه نیز می تواند صورت گیرد.

راه اندازی خط تولید موادشوینده و تولید دستمال کاغذی با شویاسازان

حد اقل بودجه مورد نیاز

چه میزان سرمایه برای راه اندازی لازم است؟

حداقل سرمایه برای راه اندازی ۱۳۰ میلیون تومان به بالا می‌باشد.

حد اقل نیروی کار مورد نیاز

چه میزان تعداد افراد برای تولید لازم است؟

برای تولید دو الی چهار نفر و ده نفر برای بخش بازاریابی و فروش

حد اقل فضای مورد نیاز

چه مکانی برای تولید مواد شوینده باید در نظر داشت؟

مطابق با استانداردهای سازمان غذا‌ و دارو

جهت کسب اطلاعات از مجوزهای قانونی به سایت غذا و دارو مراجعه نمایید.

https://fdo.mui.ac.ir

فضای جغرافیایی مناسب

کدام شهر برای شروع فعالیت مناسب است؟

این کارآفرینی را می توان در کل نواحی کشور آغاز نمود.

هزینه راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات انواع مختلفی دارد. علاوه بر این دستگاه انواع متنوعی از دستگاه های تولید دستمال کاغذی نیز لازم است. خرید یا اجاره زمین، ساخت سالن تحت نظر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی، تهیه انبار، تعبیه تأسیسات اداری و نگهبانی، خرید دستگاه‌های خط تولید، استخدام کارکنان و کارگران و همچنین هزینه‌ های مربوط به دریافت مجوز اصلی ترین هزینه ها می باشند. در پروسه راه اندازی خط تولید مهم‌ترین هزینه ثابت مربوط به تهیه مواد اولیه (خمیر کاغذ) و قیمت خط تولید دستمال کاغذی فول کات می باشد.

 

درآمد خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

فاکتور بسیار مهم در راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی، سود دهی بالای این سرمایه گذاری است. چند دلیل اصلی برای سود آوری بالای تولید دستمال کاغذی فول کات وجود دارد. به عنوان مثال علت سود بالای تولید دستمال کاغذی، مصرف بالای آن است. زیرا دستمال‌ ها یک محصول مصرفی بوده و در همه خانه ها و محیط های کار مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدکنندگان می توانند با خرید یک دستگاه فول کات 4 لاینه در طول 8 ساعت، می توانند حدود 18 هزار جعبه دستمال کاغذی تولید نمایند.

 

مشاوره خط تولید دستمال کاغذی فول کات

 

تولید انواع دستمال کاغذی مانند تولید دستمال کاغذی جعبه اب به دلیل تقاضای بالا، به مقدار بالا و انبوهی توسط تولیدکنندگان مختلف، صورت می گیرد. راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی فعالیت اقتصادی پرسودی است اما در ابتدای راه برای دریافت مجوزهای لازم نیاز به یک همراه مطمئن دارید.بنابراین شما می توانید جهت راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات و دریافت اطلاعات جامع و مشاوره رایگان با کارشناسان کارآمد شویا سازان تماس حاصل فرمایید.

با مشاوران ما در تماس باشید